تیم دوم ایران هم به عنوان صدرنشین صعود کرد

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو با شکست حریف قدرتمند تایلند یک به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، سومین و آخرین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا امروز (چهارشنبه 25 آبان) با سیزده مسابقه در دو زمین ساحلی شهر بندرعباس پیگیری می‌شود.
تیم ایران دو (بهمن سالمی – علیرضا آقاجانی) از گروه G مرحله مقدماتی و از ساعت 14 در زمین شماره یک به مصاف تایلند یک (سورین جونگ کلانگ – بانلو ناکپراک هنگ) رفت.

ملی‌پوشان کشورمان که صعودشان به مرحله حذفی قبلا مسجل شده بود، در این مسابقه برای تثبیت صدرنشینی به مصاف تایلند رفتند و با شکست حریف دو بر یک به این هدف دست یافتند.

تیم ایران در ست نخست 21 بر 18 مغلوب حریف شد اما در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 19 و 15 بر 7 تایلند را شکست داد و با سه برد متوالی و 6 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه G به مرحله بعد صعود کرد.

بهمن سالمی ملی‌پوش با تجربه ایران در این مسابقه هدف تایلندی‌ها بود و در طول مسابقات فشار زیادی را تحمل کرد. سرویس‌ و دفاع‌های سالمی و دریافت‌های خوب آقاجانی از مهمترین دلایل برای برد تیم ایران در این مسابقه سخت بود.

این دیدار حکم مرگ و زندگی برای تایلند یک داشت و در نهایت با شکست از راه‌یابی به مرحله حذفی بازماند.

در دیگر مسابقه همزمان تیم‌های چین سه (جائو شین لی- تائو شوئه) و هنگ کنگ یک (پوئی لام وانگ – کیفانگ لام) نیز از این گروه به مصاف هم رفتند و چینی‌ها دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 13 به پیروزی رسیدند.

با این نتیجه تیم چین سه با دو برد و پنج امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و تایلند یک و هنگ کنگ یک از دور مسابقات حذف شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha