انصاری‌فرد و دبلی برای ورود به تاریخ

مهاجم باتجربه ایران اگر در این دوره از جام جهانی گلزنی کند، نامش را وارد کتاب تاریخ خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، کریم انصاری‌فرد جزو بازیکنانی است که حضور مستمری در تیم ملی داشته است. او در این دوره از جام جهانی، مثل دو دوره قبلی، یکی از انتخاب‌های قطعی کارلوس کی‌روش بود و اینک به دنبال زدن دوم گل خود در تاریخ این تورنمنت بزرگ است.

کریم انصاری‌فرد برای اولین بار در سال 2014 حضور در جام جهانی را تجربه کرد و چهار سال بعد دوباره توسط سرمربی پرتغالی به تیم ملی دعوت شد. او در این دوره موفق شد یکی از دو گل ایران در دور گروهی را به ثمر برساند.

در آخرین بازی دور گروهی جام جهانی 2018 و در حالی که ایران با تک گل کوارشما از پرتغال عقب افتاده بود، کریم انصاری‌فرد در آخرین دقایق بازی از روی نقطه پنالتی برای ایران گلزنی کرد تا یک تساوی ارزشمند با وجود ناکامی از صعود، به دست بیاید. این مهاجم 32 ساله حالا چهار سال پخته‌تر و باتجربه‌تر شده و اینک می خواهد برای دومین بار در جام جهانی گلزنی کند.

در صورتی که کریم بتواند این کار را انجام دهد، به اولین بازیکن ایران در تاریخ جام‌های جهانی تبدیل خواهد شد که بیش از یک گل به ثمر رسانده است. تاکنون هیچ بازیکن ایرانی نتوانسته چه در یک دوره و چه طی چند دوره، بیش از یک گل در جام جهانی به ثمر برساند. حال باید دید کی‌روش چه تصمیمی برای استفاده از انصاری‌فرد می‌گیرد و این بازیکن نیز چقدر آماده تکرار خاطره مهم گلزنی در جام جهانی برای ثبت یک دبل تاریخی است.

انصاری‌فرد و دبلی برای ورود به تاریخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha