احداث ۲۰ بیمارستان با ۲هزار و ۵۰۱تخت بیمارستانی در لرستان، همدان و مرکزی

سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در سه استان لرستان، همدان و ملایر علاوه بر ساختمان‌های عمومی همچون دانشگاه و دانشکده ۲۰بیمارستان با ۲ هزار و ۵۰۱ تخت بیمارستانی احداث کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت، بخشی از مسئولیت‌های سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی احداث بیمارستان‌ها و ساختمان‌های مهم و دولتی در اقصی نقاط کشور است. احداث بیمارستان‌ها و ساختمان‌های عمومی در ایام کرونا و همچنین احداث بیمارستان در مناطق مختلف کشور از جمله مناطقی است که سرانه بهداشتی و درمانی آنها پایین است بخش مهم اقدامات سازمان مجری طی سالیان گذشته تاکنون به شمار می‌رود. سازمان مجری در دوران فعالیت خود ساخت ساختمان‌های مهم از جمله ساختمان دیوان محاسبات، سالن سران اجلاس، فرهنگستان، کتابخانه ملی و بخش دیگری از ساختمان‌ها را در برنامه قرار داده است.

در این گزارش ساخت ساختمان‌های مهم دولتی توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در استان‌های لرستان، مرکزی و همدان بررسی می‌شود.

احداث ۹ بیمارستان با یکهزار و ۱۲۰تخت در لرستان

استان لرستان- سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی در استان لرستان بیمارستان های بیمارستان ۸۰ تختی کوهدشت در زیربنای ۷ هزار مترمربع، بیمارستان ۹۶ تختی نورآباد در زیربنای ۱۰ هزار و ۳۷۰ مترمربع، مطالعه و اجرای بیمارستان ۹۶ تختی ازنا در زیربنای ۱۲ هزار و ۴۵ مترمربع، مطالعه و اجرای بیمارستان ۹۶ تختی نورآباد در زیربنای ۱۲ هزار و ۶۱۳ مترمربع، مطالعه و اجرای بیمارستان ۶۴ تختی الشتر در زیربنای ۹ هزار و ۴۰۵ مترمربع، مطالعه و اجرای بیمارستان ۶۴ تختی پلدختر در زیربنای ۹ هزار و ۴۰۴ مترمربع، تکمیل بیمارستان ۲۴۹ تختی خرم آباد در زیربنای ۲۲ هزار و ۷۷۸ مترمربع، بیمارستان ۱۴۶ تختی الیگودرز در زیربنای ۱۱ هزار و ۹۹۵ مترمربع، بیمارستان ۲۲۹ تختی بروجرد در زیربنای ۱۷ هزار و ۳۴۳ مترمربع را احداث کرد.

احداث ۲۰ بیمارستان با ۲هزار و ۵۰۱تخت بیمارستانی در لرستان، همدان و مرکزی

بیمارستان ۲۴۹ تختی خرم‌آباد

همچنین سازمان مجری ساختمان‌ها و زیربناهای عمومی و دولتی مراکز و ساختمان های دیگری از جمله مرکز جامع توانبخشی خرم آباد، ساختمان دیوان محاسبات خرم‌آباد، آموزشکده پزشکی و پیراپزشکی خرم آباد و تکمیل ساختمان سازمان بهزیستی استان لرستان را برعهده داشت.

احداث ۴ بیمارستان با ۳۴۴تخت در استان مرکزی

استان مرکزی- بیمارستان ۲۰۰ تختی اراک در زیربنای ۱۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع، بیمارستان ۹۶ تختی دلیجان زیربنای ۱۰ هزار و ۶۷۳ متر مربع، بیمارستان ۳۵ تختی جایگزین زرندیه در زیربنای ۳ هزار و ۵۴۹ متر مربع، بهداشتی درمانی خنداب با ۱۳تخت بیمارستانی در زیربنای یکهزار و ۷۱۷مترمربع توسط سازمان مجری در استان مرکزی احداث شد.

احداث ۲۰ بیمارستان با ۲هزار و ۵۰۱تخت بیمارستانی در لرستان، همدان و مرکزی

بیمارستان مامونیه(زرندیه)

همچنین سازمان مجری در استان مرکزی ساختمان دیوان محاسبات در زیربنای ۲هزار و ۵۰۰مترمربع، توسعه ساختمان اداری مسکن و شهرسازی استان مرکزی در زیربنای ۲هزار و ۵۰مترمربع، تکمیل و احداث ساختمان شهربانی استان مرکزی در زیربنای ۲هزار و ۵۰۰مترمربع، آموزشکده پزشکی و پیراپزشکی در زیربنای ۸ هزار و ۶۶۵مترمربع، تکمیل ساختمان اداره کل راه و ترابری استان در زیربنای ۴ هزار و ۲۰۰ مترمربع، مهمانسرا و تاسیسات زیربنایی دانشکده پزشکی اراک در زیرینای ۸ هزار و ۶۶۵ مترمربع، ساختمان و تجهیز دانشکده پزشکی اراک در زیرینای ۱۶هزارمترمربع از دیگر ساختمان‌های عمومی است که توسط سازمان مجری در استان مرکزی احداث شد.

احداث ۷بیمارستان با یکهزار و ۳۷ تخت در استان همدان

استان همدان- بیمارستان ۱۲۸ تختی ملایر در ۱۴ هزار و ۷۴۴ متر مربع، بیمارستان ۶۴ تختی کبودراهنگ در زیربنای ۱۰ هزار و ۷۳۳ متر مربع، بیمارستان ۳۸۰تختی همدان در زیربنای ۵۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع، بیمارستان ۶۴ تختی اسدآباد در زیربنای ۹ هزار و ۱۹۳ متر مربع، بیمارستان ۱۶۱ تختی نهاوند در زیربنای ۱۳ هزار و ۵۲۱مترمربع، بیمارستان ۸۶ تختی بهار در زیربنای ۸ هزار و ۵۸۸ متر مربع، بیمارستان ۱۵۴ تختی جایگزین تویسرکان در زیربنای ۱۸ هزار و ۴۴۰ متر مربع توسط سازمان مجری در استان همدان احداث شد.

احداث ۲۰ بیمارستان با ۲هزار و ۵۰۱تخت بیمارستانی در لرستان، همدان و مرکزی

بیمارستان ۱۵۴ تختی تویسرکان

همچنین ساختمان دیوان محاسبات، تکمیل خوابگاه دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در دو نوبت، تکمیل ساختمان اداره کل ارشاد، محوطه سازی و کارهای زیربنایی دانشگاه بوعلی سینای همدان، احداث دانشکده پزشکی همدان، سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی همدان، خانه‌های سازمانی بیمارستان ملایر و خانه‌های سازمانی بیمارستان کبودرآهنگ سازمان مجری در استان همدان احداث شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha