تأکید وزیر رفاه بر تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی در کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی و ایجاد آن در شهرستان‌های فاقد این امکان مورد توجه باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی دولت‌آباد در شهر ری، در جمع کارکنان این مجموعه حضور یافت و در جریان مطالبات و مشکلات آنان قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه ارتقا و بهبود فرآیندهای اورژانس اجتماعی موجب ارتقای سلامت اجتماعی می‌شود، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف اورژانس اجتماعی حساس‌سازی مستمر مردم و مسئولان در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وزیر رفاه با بیان اینکه در مواقع بحرانی خدمات‌رسانی به گروه‌های خاص و مددجویان وظیفه این مجموعه را سنگین‌تر از قبل می‌کند، اظهار داشت:‌ بهزیستی برای حفظ امنیت و ایمنی فرآیندهای ارائه‌دهنده ملزم است که اصول مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را در همه خدمات خود لحاظ کند.

مرتضوی با تأکید بر لزوم توسعه ناوگان خودرویی اورژانس اجتماعی و توجه به عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان بهزیستی، گفت: تقویت و توسعه اورژانس اجتماعی و ایجاد آن در شهرستان‌های فاقد این امکان نیز مورد توجه باشد.

وی به دستور ریاست محترم جمهوری برای اجرای عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان این مهم در ساختار مالی بهزیستی کشور اجرایی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha