بررسی مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در فارس

در جلسه شورای مسکن استان فارس مسائل و مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سه شهرستان فارس بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در این نشست مشکلات اجرای این طرح در شهرستان‌های سروستان، فسا و زرین دشت با حضور مسئولان استانی و فرمانداران، شهرداران و مسئولان راه و شهرسازی و بنیاد مسکن این سه شهرستان بررسی شد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس در این نشست گفت: در حال حاضر ۲۹ شرکت خصوصی برای همکاری در آماده سازی زیرساخت‌ها و ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان اعلام آمادگی کرده اند.
محمودرضا طالبان افزود: به جز شیراز، مرودشت و استهبان که مشکل تامین زمین برای اجرای این طرح وجود دارد، مراحل ساخت واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهرستان‌های استان در حال اجراست.
وی با بیان اینکه با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور سهم استان فارس ساخت حدود ۲۴۰ هزار واحد مسکونی در مدت ۴ سال است، افزود: در حال حاضر برنامه ریزی برای ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان در دست اجراست.
رضایی معاون امور عمرانی استانداری فارس نیز در این نشست گفت: ساخت واحدهای مسکونی ویلایی از اولویت‌های طرح نهضت ملی مسکن است و در شهرستان‌هایی که زمین و زیرساخت‌های لازم وجود داشته باشد، ساخت خانه‌های ویلایی یک و دوطبقه در دستور کار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha