وزارت کشور با آسیب زنندگان به اموال عمومی برخورد کند

عضو شورای شهر گفت: ان شاء الله دولت تدبیری کند و تکلیف معرفی استاندار تهران به عنوان مرکز سیاسی و اجتماعی و پایتخت کشور را زودتر مشخص کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، مهدی پیرهادی در جریان یکصد و هفتمین جلسه شورا، هفته بسیج را به بسیجیان و ملت ایران تبریک گفت و اظهار داشت: این یادگار امام در همه قسمت‌های سخت کشور همراه ملت و مدافع ملت بوده است.

وی افزود: بسیج و بسیجیان چه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در همه گردنه‌های سخت از جمله در کرونا و انجام واکسیناسیون ها، همواره پیشگام و میدان دار بوده اند.

پیرهادی همچنین حمله ددمنشانه به پرسنل زحمتکش مترو و برخی شهروندان و تخریب اموال حمل و نقل عمومی را محکوم کرد و از وزارت کشور خواست نسبت به جلوگیری و برخورد با تخریب کنندگان اموال عمومی اقدام عاجل انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: نمی‌شود که تعداد معدودی اغتشاشگر در مترو، پرسنل مترو را بزنند و مردم را مورد هجمه قرار دهند و وزارت کشور اقدام قاطعانه انجام ندهد.


وی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه که عامل دول غربی و رژیم صهیونسیتی هستند از تخریب کنندگان اموال عمومی و آسیب زنندگان به ملت حمایت می‌کنند، گفت: از وزارت کشور می‌خواهیم با این افرادی که به مردم و اموال عمومی آسیب می‌زنند، برخورد قاطعی انجام دهد.

وی همچنین با بیان اینکه متاسفانه شاخص کیفیت هوای تهران ۱۴۲ و ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است، گفت: استاندار تهران با گذشت چند هفته هنوز نمایان نشده است؛ و اگر ماه شب چهارده هم بود باید بعد از ۱۴ روز خود را نشان می‌داد
وی گفت: ان شاء الله دولت تدبیری کند و تکلیف معرفی استاندار تهران به عنوان مرکز سیاسی و اجتماعی و پایتخت کشور را زودتر مشخص کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha