آمادگی شهرداری تهران و پلیس راهور پایتخت برای فصل زمستان

شهرداری تهران و پلیس راهور در مانور مشترک طرح زمستانه آمادگی خود را برای فصل بارش‌ها اعلام کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران که با حضور معاون خدمات شهری، رئیس راهور تهران بزرگ و شهرداران مناطق برگزار شد، اظهار کرد: از سه ماه گذشته در مناطق شهرداری تهران اقدامات لازم برای فصل بارش انجام شده و ۱۳ هزار نفر نیروی کارگری در حوزه برف روبی معابر و ۱۶ هزار نفر نیروی کارگری در حوزه برف‌ روبی بوستان‌ها و درخت تکانی به همراه نیروهای شهربان حریم‌بان و مدیریت پسماند در آمادگی کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ هزار نفر در این حوزه همکاری می‌کنند و با همکاری که با پلیس راهور داریم همگی در تلاش هستند سختی‌ به مردم تهران تحمیل نشود. در سال گذشته بیش از ۱۰ مورد بارش خوب در مناطق شمالی تهران وجود داشت که با همکاری پلیس راهور تردد در سطح محدوده مدیریت شد.

عزیزی تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در شهرداری در ادوار گذشته با آن درگیر بودیم موضوع ماشین‌آلات تخصصی بود که در اختیار پیمانکاران بود؛ اما امروز مالکیت ماشین‌آلات برای شهرداری است و بیش از ۸۰ درصد این ماشین‌آلات نوسازی شده که در این مسیر از توان شرکت‌های داخلی بهره گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تاکید کرد: بیش از ۱۳ هزار نفر نیروی کارگری به همراه ۲۰۸۶ دستگاه ماشین‌آلات رفت و روب در همکاری ارزشمند آماده فصل بارش‌ها شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha