خبر کشته شدن ارشیا سلطانیه نوجوان زنجانی دروغ از آب درآمد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت : رسانه‌های معاند ادعا کرده بودند که ارشیا سلطانیه نوجوان زنجانی با دو تیر مستقیم ماموران کشته شده است در حالی که وی سالم و زنده است و این خبر آنان بازهم هم دروغ از آب درآمد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه کشته شدن نوجوان زنجانی بنام ارشیا سلطانیه که رسانه‌های معاند ادعا کرده بودند در زنجان کشته شده ، سالم وزنده است و این خبر هم دروغ از آب درآمد.

وی علل ایجاد جنگ رسانه‌ای معاندین در پروژه کشته سازی را شکست دشمن دراغتشاشات اخیر و ناامیدی در اجرای نقشه های شوم برعلیه کشور عنوان کرد و افزود : در روزهای گذشته رسانه‌های معاند در فضای مجازی ادعا کرده بودند نوجوان زنجانی با دو تیر مستقیم ماموران کشته شده است در حالی که وی سالم و زنده است .

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه سناریوی کشته سازی، پروژه ای تکراری از سوی دشمنان است که از فتنه های قبل آن را آغاز کردند بیان کرد : دشمن در این ترفند سعی دارد تا با این پروژه به هدف خود برسد در حالی که دست دشمن در هزاران دروغی که گفته و نشان داده، رو شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha