کد خبر: 190735
۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹
انهدام یک باند مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت:در ۷۲ ساعت گذشته یک باند بزرگ مواد مخدر که در حوزه توزیع و فروش فعال بود شناسایی و منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، سردار رهام بخش حبییی امروز یکشنبه بیست و نهم آبان با بیان اینکه عملیات ویژه‌ای برای شناسایی این باند انجام و یک تن و ۵۲۶ کیلوگرم انواع مخدر که از شرق کشور وارد فارس شده بود، کشف شد، افزود: این میزان مواد در یک منزل مسکونی در شیراز بود، کشف شد و سه نفر از قاچاقچیان اصلی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی فارس همچنین به جمع آوری معتادان متجاهر که به مواد مخدر را به صورت خرده به فروشی می رساندند هم اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۳۶۰ معتاد متجاهر جمع آوری و به مقامات تحویل داده شده‌اند.
سردار حبیبی با بیان اینکه ۲ هزار و ۹۶۰ خرده فروش نیز دستگیر شده‌اند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ تن مواد مخدر کشف و ۸ هزار متهم در این راستا دستگیر شده‌اند. همچنین ۶۰۵ خودرو و ۱۵۶ موتور در این خصوص توقیف شده‌اند.
او خاطرنشان کرد: بیشترین مواد مخدر از شرق کشور و یک قسمت جزئی هم از جنوب کشور وارد فارس می‌شود.
فرمانده انتظامی فارس همچنین گفت: سرقت‌هایی مانند زورگیری، کیف قاپی هم در دستور ویژه قرار گرفت و در این راستا سه باند سابقه دار شناسایی و ۱۲ نفر دستگیر شدند و به ١٢٤ فقره سرقت اعتراف کردند.
حبیبی با بیان اینکه ۱۲ نفر دستگیر شده، همگی دارای سابقه کیفری بودند، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ٥٧ باند سارق در فارس شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی فارس همچنین به حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور اشاره و عنوان کرد: مردم شیراز در طول تاریخ و این اتفاقات نشان دادند که جزو بهترین‌ها هستند.
حبیبی با بیان اینکه مردم شیراز همواره دنبال آرامش بوده‌اند، گفت: در روزهای اخیر کانالی در فضای مجازی مردم فارس و شیراز را مورد هدف قرار داده بود و تحریک می‌کرد که مردم را به وسیله بمب دست ساز و اسلحه مورد هدف قرار دهند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: با شناسایی ادمین‌های این کانال مشخص شد که افراد شکل دهنده آن، به جز یک نفر مابقی اطلاعی از هویت همدیگر ندارند و از طریق رسانه ایران اینترنشنال تزریق مالی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha