تردد در محور چالوس ممنوع است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت ترافیکی راه‌ها را تشریح کرد و گفت: تردد در جاده چالوس از ساعت 6 صبح تا ۲۴ امروز ممنوع است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران _ شمال و آزادراه قزوین _رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان است؛ ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و در بزرگراه تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر سنگین گزارش شده است.

شیرانی خاطرنشان کرد: محور کرج - چالوس، واقع در استان البرز، حدفاصل بیلقان تا شهرستانک، محدوده تکاوران از کیلومتر ۰ تا ۵۰، روز دوشنبه مورخ ۳۰ آبان از ساعت ۶ الی ۲۴، به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای محور فوق مسدود بوده و تردد از آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha