در کنار مردم هستیم/ پزشکان از تعرفه خیریه استقبال نمی‌کنند

انسیه ابوبصیر عضو شورای اسلامی شهر زنجان در بازدید از انجمن خیریه کلیوی استان زنجان بمناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی گفت : در کنار مردم هستیم و برای پیشرفت و آبادانی این شهر تلاش مضاعف می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ،انسیه ابوبصیر عضو شورای اسلامی شهر زنجان در بازدید از انجمن خیریه کلیوی استان زنجان بمناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی(۲۳الی ۳۰ آبان )ضمن تبریک این هفته حمایت خیرین از این بیماران را بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: جامعه به داشتن افرادی از این جنس افتخار می کند که در تمامی شرایط جامعه کشور به فکر نیازمندان جامعه هستند .

وی با بیان اینکه وقتی مردم پشتوانه حرکت یک کار خیر قرار می گیرند اتفاق بهتری رو می دهد افزود : خوشبختانه در استان ما از این اتفاقات بسیارزیاد است که یکی از نمونه های بارز آن انجمن کلیوی است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه وظیفه ایجاب می‌کند در کنار مردمی که به بنده اعتماد کرده اند باشیم افزود : بنده و اعضای شورای شهر تلاش می‌کنیم در پیشرفت و آبادانی این شهر تلاش مضاعفی داشته باشیم تا شهروندان بتوانند خدمات بهتری را در شهر دریافت کنند و مشکلی نداشته باشند.

ابوبصیر با بیان اینکه شورای شهر یک نهاد رسمی و مردمی است بیان کرد : در حد توان در کنار این مجوعه هستیم و می‌توانیم در زمینه فرهنگی و ورزشی و...همراه این انجمن برای خدمت به بیماران باشیم.

پزشکان از تعرفه خیریه استقبال نمی‌کنند

در ادامه این بازدید محمد رضا طهماسبی مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان ضمن معرفی بخش های مختلف این مجموعه گفت: مرکز آموزشی پیشگیری و تحقیقاتی انجمن خیریه کلیوی با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر مدیران مجموعه و با همت والای خیرین انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی جهت برآورد کلیه نیازهای بیماران در زمینی به مساحت ۴۰۰۰مترمربع در ۵ طبقه بدون هیچ حمایت دولتی و با کمک خیرین طراحی و احداث شده است .

وی با بیان اینکه از زمان آغاز بکار این انجمن خیریه ۲ هدف اصلی رفع مسائل مالی و مشکلات درمانی بیماران کلیوی مورد توجه و در دستور کار قرار گرفت افزود:هم اکنون با کارهای انجام گرفته همه شهرستانهای استان دارای نمایندگی انجمن و مرکز دیالیز هستند.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان همچنین ارائه خدمات آموزشی و درمانی به صورت کامل و جلوگیری از ورود افراد جدید به چرخه دیالیز را از اهداف مهم این مرکز خیریه برشمرد.

طهماسبی تصریح کرد: انجمن کلیوی چهار دهه است که با قوت و با پشتیبانی خیرین فعالیت می کند و به بیماران کلیوی در مسیر آموزش ، پیشگیری ، درمان خدمات می رساند که در این زمینه نتایج خوبی گرفته است که از دو هزار و ۱۰۰ بیمار تحت پوشش توانسته است یک هزار و ۶۵۰ بیمار به چرخه زندگی اجتماعی بازگرداند.‌

وی با بیان اینکه این انجمن در جهت پروسه تکمیل درمان بیماران اقدام به راه اندازی کلینیک تخصصی کرد تا مدیریت صحیحی بر درمان بیماران باشد اظهار کرد: متأسّفانه با توجه به صدور تعرفه خیریه خدمات این کلینک ،پزشکان استقبالی نمی‌کنند و مایل به همکاری خصوصی هستند و با انجمن همکاری لازم را ندارند که این موضوع انجمن را با مشکلات مالی مواجه کرده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha