۳ دستگاه اتوبوس شهری برای معلولین و جانبازان مناسب سازی می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ خط ویژه در شهر زنجان وجود دارد و یک اتوبوس ویژه معلولین مناسب سازی شده است، گفت: شماره گذاری ۳ دستگاه اتوبوس دیگر نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان ؛ داود نوری با اشاره به اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در راستای حضور فعال معلولین در سطح شهر، بحث مناسب‌سازی در بخش‌های مختلف است، اظهار کرد : در همین راستا و با هدف رفاه حال و همچنین ارتقاء حضور معلولین در سطح شهر اقدام لازم در جهت استفاده این قشر از ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری وضعیت فیزیکی اتوبوس‌های موجود که قابل استفاده برای جانبازان و معلولین نمی‌باشد را دغدغه خود میداند افزود : در این راستا شهرداری اقدام به تغییر و بهینه کردن اتوبوس های موجود کرده و مطابق با نوع نیاز و استفاده عزیزان تعدادی اتوبوس تأمین و تجهیزات موردنیاز برای استفاده این طیف از جامعه را آماده نموده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری زنجان تصریح کرد :در حال حاضر ۱۰ خط ویژه در شهر زنجان وجود دارد و یک اتوبوس ویژه معلولین مناسب سازی شده است.

نوری با اشاره به اینکه شماره‌گذاری سه دستگاه اتوبوس دیگر ویژه معلولین در دست اقدام است، اضافه کرد: این اتوبوس‌ها دارای رمپ و فضایی برای ایستادن معلولین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha