کشف ۴۶۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس قم و تهران

فرمانده انتظامی استان قم از کشف و توقیف ۴۶۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قم و شرق تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از قم،سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار کرد: در پی تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مبنی بر اینکه چند تن از قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از جنوب شرق کشور با عبور از محور مواصلاتی استان قم به استان البرز منتقل کنند، بنابراین بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرارگرفت.

او افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی استان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در اقدامی مشترک با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق تهران به محورهای مواصلاتی استان اعزام شدند و ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پژو ۴۰۵ و همچنین یک دستگاه خودروی جیلی را توقیف کردند و ۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: طی بازرسی صورت گرفته از خودروی پژو ۴۰۵ مقدار ۴۶۶ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک در قالب ۴۴۷ بسته کشف شد و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha