واکنش زاکانی به واگذاری برندهای شهرداری

شهردار تهران گفت: در راستای توسعه کاکردها و قابلیت‌های خدمت گذاری واگذاری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر موضوع واگذاری سهام چهار مورد از برندهای شهرداری شامل: شهروند، همشهری، شهرآفتاب و رفاه اظهار کرد: از گذشته واگذاری سهام برندهای مذکور مطرح بوده و این یکی از تکالیف شهرداری است که بخشی از این سهام واگذر شود.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای توسعه کاکردها و قابلیت‌های خدمت گذاری این واگذاری در دستور کار قرار گرفته است و شهر آفتاب به عنوان یک نقطه کلیدی به منظور انتقال نمایشگاه و بازکردن گره‌های ترافیک در اولویت است.

زاکانی با اشاره به لزوم ارتقای شهر آفتاب تصریح کرد: باید با این ارتقا بتوانیم نمایشگاه‌های وسیع و بین المللی را در شهر آفتاب برگزار کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه مشکلات سال گذشته را پشت سر گذاشتیم و اکنون مسیر هموار شده است گفت: با ارتقای سرمایه از طریق مشارکت بانک شهر توانستیم سطح مشارکت‌ها را افزایش و خدمات را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه با وزارت صنعت و بانک شهر درحال مذاکره هستیم مطرح کرد: مقصود از این اتفاق کاهش بدهی نیست، اما اساس این است که ظرفیت‌ها را به یک نهاد مالی قوی تبدیل کرده و توسعه بدهیم‌

شهردار تهران افزود: واگذاری شهروند به هیچ عنوان با هدف کمبود بدهی صورت نمی‌گرد و قرار است نیمی از این مبلغ در راستای توسعه شهروند در نقاط محلی که بتوان بار معیشتی را کاهش داد مورد استفاده قرار گیرد، اما مدیریت همچنان با شهرداری تهران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha