مازندران کانون‌ عبور از تحریم‌ها است

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در جنگ اقتصادی ناجوانمردانه قرار داریم ولی فرصت‌های زیادی داریم که می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کنیم و مازندران از فرصت‌ها و کانون‌های عبور از تحریم‌ها است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، محسن رضایی در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ظرفیت‌های کشاورزی و شیلاتی مازندران مورد غفلت واقع شده است، از برنج، مرکبات، شیلات به عنوان ظرفیت استان یاد کرد و گفت: برخی محصولات نظیر کیوی به هندوستان صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات کارآفرینان در زمینه تعهد ارزی و تجارت مطرح شد، گفت: در جنگ اقتصادی ناجوانمردانه قرار داریم ولی فرصت‌های زیادی داریم که می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کنیم و مازندران از فرصت‌ها و کانون‌های عبور از تحریم‌ها است.
وی با اشاره به عضویت در شانگهای گفت: در حال عضویت در اوراسیا هستیم و سواحل خزر فرصت جدیدی در حوزه اقتصادی است و سال هاست که دروازه‌های اقتصادی در شمال باز شده است.
سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه در تولید محصولات اتفاقات خوبی در استان رقم خورد، گفت: بیشتر مشکلات ما در حوزه صادرات است و امیدواریم در سطح ملی نسبت به رفع موانع اقدام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha