جامعه امروز نیاز به همدلی و همکاری دارد/ پایه گذاری ۲۰ درصد مدارس استان توسط خیرین

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت : مشکل و نیازی که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد همدلی،همکاری و کارهای ایثارگرانه است، که  اقدامات گروه‌های جهادی، مدرسه‌سازی و... باعث ناامیدی و شکست دشمن می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) حمیدرضا اسلامی صبح روز یکشنبه(۶آذر) در آئین مراسم افتتاحیه مدرسه خیّرساز ریاحی با بیان اینکه مدارس خیّرساز مدارسی هستند که با کمک خیرین ساخته می‌شود اظهار کرد: این مدارس در اقصی نقاط استان ،شهری و روستایی در جهت تامین فضاهای آموزشی، فرهنگی، ورزشی مکان در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این مدرسه ۶ کلاسه توسط خیر نسک اندیش سرکار خانم مهین ریاحی و آقای برکابی با مساحت ۸۴۸ مترمربع در دو طبقه با یک هزار و ۴۶۰ مربع محوطه سازی ساخته شده است خاطرنشان کرد: هزینه‌ اجرای این مدرسه توسط خیر مدرسه ساز برای ساخت این مدرسه ۸ میلیارد ریال و ۶۰ میلیارد ریال نیز اعتبارات دولتی و ۱۵ میلیارد ریال تجهیز شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۰ درصد مدارسی که در استان به احداث و به بهره برداری می‌رسد پایه گذاری آن از سوی خیرین است بیان کرد: اولویت اول اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پروش این است که در اسرع وقت در تاریخ و هر زمانی هر مدرسه ای قابلیت بهره برداری داشته باشد برسد .

دشمن در فضای مجازی ایرانی پر از مشکل را برای دانش‌آموزان ساخته است

در ادامه ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در حوزه علم بسیار با ارزش است خاطرنشان کرد: زنجان به‌عنوان یکی از استان‌های خیّر در حوزه‌های مختلف در سطح کشور سرآمد است.

وی با اشاره به هفته بسیج بیان کرد : بسیج، در قالب گردان‌های نظامی در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، صنعت و محرومیت‌زدایی تلاش می‌کند که یکی از این حوزه های فعالیت در امر مدرسه سازی کمک حال مدارس و آموزش و پرورش است .

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی، ایرانی پر از مشکل را برای دانش‌آموزان و نسل جوان ساخته است، تصریح کرد: در حالی که خانواده هایی هستند که جانانه در راه علم و دانش در این کشور کمک میکنند.

جامعه امروز نیاز به همدلی و همکاری دارد

در ادامه مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیج طبق فرمایش رهبری فقط یک سازمان نظامی نیست، اظهارکرد: بسیج، یک تفکر و فرهنگی در خدمت به رشد و تعالی جامعه است.

وی با بیان اینکه مشکل و نیازی که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد همدلی،همکاری و کارهای ایثارگرانه است، اظهار کرد: اقدامات گروه‌های جهادی، مدرسه‌سازی، بیمارستان‌سازی، اقتصاد مردمی و... باعث ناامیدی و شکست دشمن می‌شود.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha