مجموعه پرستاری از یک جامعیت علمی و عملی برخوردار است

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آیین گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مجموعه پرستاری را از یک جامعیت علمی و عملی برخوردار دانست که دلسوزانه و ایثارگونه به بیماران خدمات ارایه می دهند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی»رییس دانشگاه در این آیین که صبح امروز، هفتم اذر برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و هفته پرستار، از پرستاران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به پاس تلاش شبانه روزی در خدمت به بیماران قدردانی کرد.

او با بیان اینکه نیروهای خدوم پرستاری بیشتر زمان زندگی خود را در مراکز درمانی سپری می کنند، اظهار کرد: روحیه پرستاران در بهبودی بیمار و مراقبت پرستاران در درمان بیماران تاثیرگذار است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس گفت: دانشکده پرستاری شیراز جزو نخستین دانشکده های پرستاری در کشور بوده است که با حضور اساتید مجرب و با تجربه، وضعیت آموزشی مطلوبی نیز دارد.

دکتر سید وحید حسینی با اشاره به توانمندی بالای پرستاران ایران که مورد توجه دیگر کشورهای دنیا قرار گرفته است، بر تسریع در رفع دغدغه های این نیروهای ارزشمند در نظام سلامت از سوی مسوولان کشوری تاکید کرد.

او با قدردانی از ارایه خدمات پرستاران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بحران کروناویروس، مراقبت های درمانی آنان از بیماران مبتلا به کووید۱۹ را یکی از مهمترین شاخصه های مدیریت و کنترل این بیماری در استان فارس عنوان کرد.

استمرار در همکاری ها و همدلی های کارکنان دانشگاه برای حفظ و ارتقای جایگاه این مرکز علمی در کشور و منطقه، دیگر تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آئین بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha