سرشبکه‌های دستگیر شده در اغتشاشات مربوط به سرویس های جاسوسی آمریکا بودند

جانشین فرمانده کل سپاه ا بیان اینکه تعدادی از سرشبکه های دشمنان را در اغتشاشات اخیر بازداشت کردیم، گفت: این افراد مربوط به سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا بودند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (سه‌شنبه ۸ آذرماه) در حاشیه هفتمین مجمع فرماندهان بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در ستاد این نهاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره همکاری‌های سپاه با وزارت بهداشت گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اندازه انقلاب اسلامی مسئولیت و ماموریت دارد چون پاسدار انقلاب اسلامی است. ما قطعاً‌ در موضوعاتی که خواسته مسئولان ذی‌ربط همچون وزیر بهداشت است و اگر بگویند خوب است و ضرورت دارد سپاه ورود کند،‌ وارد می‌شویم.

وی افزود: با توجه به دستور آیت‌الله رئیسی برای واگذاری مجموعه های دولتی، سپاه در حال بررسی است که یک مجموعه بزرگ داروسازی را خریداری کند. اگر این بررسی ها به نتیجه مثبتی بینجامد به سرعت وارد این کار خواهیم شد.

جانشین فرمانده کل سپاه درباره خبر دستگیری سرشبکه های رسانه های بیگانه بیان کرد: ۴۴ سال است که جنگ بین حق و باطل ادامه دارد؛ جبهه انقلاب اسلامی و جبهه باطل دشمنان. طرف مقابل ما در جنگ هر کاری که از دستش بر می آید انجام می دهد. اما با این وجود، در این ۴۴ سال حتی یک پیروزی هم به دست نیاورده است.

وی ادامه داد: دشمن همه کارهایی که می تواند را انجام می دهد و ما نیز همه آنچه خداوند به ما دستور داده را انجام می دهیم تا دشمن را با شکست مواجه کنیم‌.

سردار فدوی با بیان اینکه تعدادی از سرشبکه های دشمنان را در اغتشاشات اخیر بازداشت کردیم، تصریح کرد: منتظر هستیم تا دستگاه قضایی به وضعیت آن‌ها رسیدگی کند. این افراد فقط با اینترنشنال که زیرمجموعه سرویس های جاسوسی دشمنان هستند در ارتباط نبودند بلکه این افراد مربوط به سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha