اعتبارات غیر تکلیفی بانک ها در اولویت ازدواج قرار گیرد / زنجان رتبه دهم کشوری در حوزه سالمندی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت : باتوجه به محدودیت اعتبارات ، پیشنهاد می‌شود بانک ها اعتبارات غیر تکلیفی را از اولویت خارج و این تسهیلات غیر تکلیفی را برای اولویت ازدواج قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ابوالفضل رفیعی در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ سالمندی رتبه دهم کشور را دارد اظهار کرد: این موضوع زنگ خطری برای آینده جمعیتی استان است.

وی با بیان اینکه همه ما دست‌به‌کار شده‌ایم تا اقدامات لازم در راستای تسهیل ازدواج را پیگیری کنیم افزود : برای تمامی بخش ها تکلایف مضاعف را ایجاد می‌کند از جمله آن ها که بانک ها است .

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه نسبت به گذشته اقدامات خوبی در این خصوص توسط بانک ها صورت گرفته است بیان کرد: متأسّفانه نارضایتی در این حوزه از سوی مردم بسیار زیاد است ولی باید امیدوارانه به جلو حرکت کنیم.

رفیعی با اشاره به اینک برخی از بانک ها در اعطای تسهیلات ازدواج عملکرد ضعیفی داشته اند افرود: انتظار می‌رود بانک ها پابه پای سیاست های کشوری حرکت کنند و به تکالیف خودشان عمل کنند .

وی با بیان اینکه محدودیت اعتبارات وجود دارد بیان کرد : پیشنهاد می‌شود اعتبارات غیر تکلیفی که بانک ها دارند که رقم بسیار بالایی هم است را از اولویت خارج کنند مگر مورد حاد و ضروری باشد و این تسهیلات غیر تکلیفی را برای اولویت ازدواج قرار دهند تا پرونده های تشکیل شده ازدواج زودتر انجام شود که می‌تواند مورد خوبی برای تشویق ازدواج و امیدواری به آینده جوانان باشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha