احتمال تعطیلی چهارشنبه در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به دیدار امشب تیم ملی فوتبال کشورمان با آمریکا گفت: اگر در بازی امشب تیم ملی کشورمان به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند احتمال دارد که فردا تعطیل شود، البته که دولت باید در این باره تصمیم‌گیری کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در مورد نشست مشترک نمایندگان مجلس و مسئولان قوه قضاییه، اظهار داشت: امروز در امتداد جلسات مشترکی که فی‌مابین قوا برگزار می‌شود، جلسه مشترکی میان نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضا را داشتیم.

وی افزود: بحث های خیلی خوبی در این جلسه مطرح شد، از طرف مجلس روسای کمیسیون های حقوقی قضایی و شوراها و 5 تن از نمایندگان به قید قرعه مطالبی را مطرح کردند. موضوعات متنوعی مدنظر نمایندگان محترم بود به هرحال مردم دغدغه‌های متعددی در ارتباط با قوه قضاییه دارند از جمله اطاله دادرسی یا جرم انگاری و موضوعات دیگری که نمایندگان مجلس دارند و همینطور قضایای اخیر و اعتراضات ماه‌های گذشته بود که طرح شد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس گفت: از مسئولان دستگاه قضایی هم دادستان کل کشور و وزیر دادگستری مسائل مربوط و مشکلاتی که وجود دارد را مطرح کردند و مقرر شد که نمایندگانی از قوه قضاییه در 31 استان به مجامع استانی معرفی شود و این می‌تواند کمک کند به رفع مشکلاتی که در کار قوه قضاییه وجود دارد و به همکاری نمایندگان مجلس نیاز دارد.

موسوی تصریح کرد: در پایان جلسه هم روسای دو قوه از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه مباحثی را مطرح کردند. یکی از مهمترین موارد مطرح شده در این نشست تعامل و همکاری میان دو قوه بود که مورد تاکید نمایندگان و مسئولان قوه قضاییه قرار گرفت. همچنین نمایندگان در حوزه قوانین مشکلات قوه قضاییه تاکید داشتند که قوانین یا اصلاح شود یا اگر قانون نداریم قانون تصویب شود و یا نیاز قانون تازه باشد تا مشکلات برطرف شود.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس با اشاره به وقایع اخیر کشور، تاکید کرد: آن چیزی که درخصوص وقایع و حوادث اخیر مطرح شد این بود که قوه قضاییه ورود جدی و همه جانبه به تمامی ابعاد وقایع و حوادث داشته و ایشان هم تاکید کردند که قوه قضاییه رعایت عدالت، انصاف و قانون را در اولویت جدی کارها و اقدامات خود خواهد داشت.

موسوی بیان داشت: تاکید مقامات قضایی این بود که در عین سرعت دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده‌ها و موضوعات در دستورکار، دقت نظر و رعایت کامل قواعد دادرسی در دستورکار باشد تا ان‌شاءالله قصور و تقصیری در مسیر رسیدگی به پرونده ها صورت نگیرد.

وی با اشاره به دیدار امشب تیم ملی فوتبال کشورمان با آمریکا گفت: اگر در بازی امشب تیم ملی کشورمان به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند احتمال دارد که فردا تعطیل شود، البته که دولت باید در این باره تصمیم‌گیری کند.

موسوی افزود: در صورت تعطیل شدن فردا، جلسه علنی مجلس نیز تشکیل نمی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha