مشارکت مردم، ضامن بقاء و حفظ منابع طبیعی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی: مشارکت مردم در حفظ ، احیاء و توسعه منابع طبیعی از الویت های این اداره کل می باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از خراسان رضوی؛ محسن فنودی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت آموزش رابطین ترویج و روابط عمومی شهرستانها و بخش های اجرایی اداره کل در راستای ارتقاء بخشیدن به مشارکت مردم برای ساکنین در حوزه های آبخیز و روستانشینان از الویت های آموزشی ما می باشد و این امر به طور مستمر ادامه خواهد یافت .

وی که در مرکز آموزش شهید غفاری منابع طبیعی استان در طرق ودر جمع فراگیران سخن می گفت با تاکید بر اهمیت توسعه ارتباطات مروجین منابع طبیعی با مردم روستاها و بهره برداران از عرصه های منابع طبیعی ، یادآورشد با توجه به گستردگی عرصه های منابع طبیعی استان ، لزوم آگاهی بخشی به آنان با هدف حفظ و حراست و بهره برداری بهینه از این عرصه ها آموزش های مستمر جهت متولیان ترویج و روابط عمومی ضروری است .

در ادامه اعظم ملایی رئیس اداره آموزش ، ترویج و مشارکتهای مردمی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری خراسان رضوی و برگزار کننده این کارگاه آموزشی گفت: در این کارگاه آموزشی ترویجی دو روزه بیش از 50 نفر فراگیر حضور داشتند و با فنون جذب مشارکت مردم بصورت عملی و کارگاهی آشنا شدند.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 9 کارگاه آموزشی ویژه همکاران در حوزه منابع طبیعی در سطح استان برگزار شده که بیش از 550 نفر فراگیر آموزش دیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha