برای خروج از نظام سلطه باید در تمامی عرصه ها قوی  شویم

استاندار زنجان گفت: برای خروج کامل از نظام سلطه در تمامی عرصه ها و سطوح مختلف باید قوی شویم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)‌زنجان، محسن افشارچی روز پنجشنبه(۱۰آذر)‌در دومین رویداد توانمندسازی "همنا" ویژه تشکل ها و سمن های جوانان با بیان اینکه حکومت مردمی حکومتی است که بتواند تشکل های مردمی را با خود همراه کند و بتواند با تشکل های خود خواسته مردم تعامل داشته باشد اظهار کرد: چرا که پتانسیل عظیمی در بدنه مردم وجوددارد که بسیار بیشتر از ساختار دولتی است.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما تشکل های خود خواسته ی مردمی کم نیستند بیان کرد : هیأت های مذهبی که سعی در بهتر کردن زندگی معنوی مردم دارند، خیرین که بهتر کردن زندگی مردم در بخش های مختلف بویژه در حوزه سلامت مردم در استان زنجان فعالند از جمله این تشکل ها هستند.

استاندار زنجان با اشاره به اهمیّت همراهی سمن ها در مسیر اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: تلاش جمهوری اسلامی در ۴۰ سال اخیر برای خارج شدن از حالت سلطه پذیری است و در بخش های مختلف نیز به موفقیت های خوبی رسیده است ولی تا رسیدن به مقصود راه بسیاری باقی مانده است.

افشارچی تحریم ها و ناکارآمدی های نقطه ای را از جمله مهم ترین موانع پیشرفت دانسته و عنوان کرد : باید برای خروج کامل از نظام سلطه در تمامی عرصه ها و سطوح مختلف قوی شویم.

وی افزود: ما در لبه های مختلفی با نظام سلطه درگیریم که انرژی هسته ای، پیشرفت دیگر علوم، حقوق زنان و کارآمدی بخشی از این درگیری هاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha