نقاط امید بخش خوبی در بخش صنعتی استان زنجان وجود دارد/ وجود ۶۲ هزار واحد صنعتی فعال در کشور

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صنعت، معدن و تجارت گفت : نقاط امید بخش خوبی در بخش صنعت، معدن و تجارت در استان زنجان وجود دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، شهاب جنابی، با بیان اینکه نقاط امید بخش خوبی در بخش صنعت، معدن و تجارت در استان زنجان وجود دارد اظهار کرد: یکی از نقاط امید بخش، حضور فعال بخش خصوصی در پیشرفت صنعتی استان و فضای همدلی و انسجام در بین این آنها و مسئولان مربوطه در استان است که فرصت بسیار خوبی برای پیشرفت بیش از پیش این بخش فراهم شده است .

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیاز به تحول جدی در روال برنامه‌ها و ریل‌گذاری جدیدی از حکمرانی را لازم داریم بیان کرد: امیدواریم ریل گذاری‌های جدید بتواند تحول جدی در حوزه صمت کشور ایجاد کند.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صمت با بیان اینکه سازمان‌ صمت در همه استان‌ها، در نوک پیکان خدمت رسانی به ذینفعان این بخش قرار دارند افزود :یکی از دغدغه های وزارت صنعت، معدن و تجارت، پاسخگویی سریع، دقیق و مناسب به نیازها و ذینفعان این بخش است.

جنابی با اشاره به اینکه زنجان این ظرفیت را دارد که به الگویی برای پیشرفت صنعتی در کشور تبدیل شود بیان کرد : نقاط امید بخش و همراهی بسیار جدی در استان دربخش صنعت وجود دارد که این مولفه، سرمایه بزرگی محسوب می‌شود.

وجود ۶۲ هزار واحد صنعتی فعال در کشور


در ادامه مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنوع صنعت در کشور و از جمله استان ما بسیار خوب است اظهار کرد: استان زنجان در تامین نیروی کار ماهر جایگاه خوبی در کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۲ هزار واحد صنعتی فعال در کشور وجود دارد تأکید کرد: باید از زیرساخت های موجود بهترین استفاده را در افزایش تولید ببریم.

این مسئول خاطر نشان کرد: اولویت بندی برنامه‌ها با توجه به مشکلات و مسائل متعدد استان جز نیازهای اساسی است که می‌تواند گره گشایی بسیاری از مشکلات باشد.

طاهری بیان کرد: با توجه به داشتن محورهای اقتصادی از جمله سرب و روی، نساجی، برق می‌توانیم تبدیل به قطب‌های اقتصادی و الگو باشیم، در معادن پتانسیل‌های زیادی داریم و می‌توانیم اکتشافاف نقشه‌های معدنی را ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت: در پایان این مراسم " مجید گلشنی" به‌عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان معرفی و از خدمات ناصر فغفوری، مدیر کل قبلی این سازمان قدردانی شد و در یک اقدام بی نظیر و انسان دوستانه مدیرکل قبلی این سازمان تمامی هدایای تودیع خود را به انجمن خیریه کلیوی استان اهدا کرد .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha