دیدار معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد با دانشجویان پرستاری

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد با حضور در کلاس درس دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی روز پرستار را به آنان تبریک گفت.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، محسن نفر؛ معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور در کلاس‌های آموزشی دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی و بیمارستان فرهیختگان با اهدا گل روز پرستار را به آنان تبریک گفت.

نفر در این بازدید با بیان اینکه روز پرستار، روز گرامیداشت صبر و امید است، گفت: پرستاران در سخت‌ترین شرایط امید به زندگی را به بیماران تزریق می کنند و با بردباری و از خودگذشتگی از بیماران مراقبت می‌کنند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی، به اجر و عزم حرفه پرستاری و پرستاران اشاره کرد و گفت: پزشک دارو را برای بیماران تجویز می‌کند ولی این پرستاران هستند که دارو را به بیماران می‌دهند و با آنها در ارتباط هستند و پرستارها کارهای بزرگی را بر عهده دارند.

وی بر جایگاه و ارزش بالای حرفه پرستاری تاکید کرد و افزود: با حضور و ارتباط مستمر پرستاران با بیماران، پرستاران نقاط قوت و ضعف سیستم‌های درمانی و بیمارستانی را به خوبی می‌شناسند و می‌توانند در جهت پیشرفت درمان کشور ثمر بخش باشند.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر نفر همچنین با حضور در بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی با اهداء لوح تقدیر و گل به پرستاران، روز پرستار را به کادر درمانی فعال در این عرصه تبریک گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha