زنجانی ها با مدیریت شهری موفق شیرین کام شدند/روان سازی ترافیک هدف گذاری شهرداری زنجان

شهردار زنجان گفت: طی ۹ ماه فعالیت شبانه روزی کارکنان شهرداری توانستیم  مدیریت شهری موفقی را پشت سر بگذاریم که خانواده ها نقش ستودنی را  در این موفقیت داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ؛ علیرضا فیروزفر شامگاه شنبه (۱۲آذرماه) در جشن بزرگ فرهیختگان ، فعالین عمرانی و بازنشستگان شهرداری زنجان با اشاره به ۸ ماه فعالیت شبانه روزی کارکنان شهرداری اظهار کرد: از خانواده این جمع تشکر و قدردانی می‌شود که با تمام مشکلات و سختی ها در این مدت توانستیم پشت سر گذاشته و باعث شیرین کامی مردم شهر زنجان شویم.

وی با بیان اینکه همه اذعان دارند که در این ۸ ماه فعالیت شهرداری توانسنیم مدیریت شهری موفقی را پشت سر بگذاریم افرود: خانواده ها نقش ستودنی را در این موفقیت داشتند که قابل تقدیر است .

شهردار زنجان با بیان اینکه امیدوارم با تداوم این روند شهری آباد پرشور و پر نشاط داشته باشیم بیان کرد : تقربیا در همه ابعاد مدیریت شهری با پشتیبانی همه اعضای شورای شهر زنجان که تسهیل‌گر تمام امور مدیریت شهری بودند.
فیروزفر تصریح کرد: اعضای شورای شهر با حمایت های خود طی ۹ ماه سال جاری همراه شهرداری در عمران آبادانی شهر و مسائل امور داخلی شهرداری، حوزه فرهنگی و حوزه‌های دیگر بود که امروز شاهد این موفقیت در شهر هستیم .

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی انجام شده و یا در دست اقدام شهرداری اظهارکرد: بازگشایی معبر پادگان، پروژه چهار دهه‌ای سبزه میدان که رو به اتمام و بزودی شاهد افتتاح خواهیم بود ، روکش نهایی آسفالت معبر شمال به جنوب معبر پادگان ، پروژه دوربرگردان پل امام حسن مجتبی، سنگ فرش کردن بازار که مطالبه چهل ساله مردم بود و آسفالت ریزی خیابان و معابر شهر که به اذعان مسئولان شهر زنجان دارای رتبه برتر در ترمیم و آسفالت معابر در کشور است از کارهای شهرداری در سال جاری بوده است.

شهردار زنجان با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده طی ۹ ماه گذشته توسط شهرداری بیان کرد: اجرای ۳۵۰ برنامه فرهنگی در سطح شهر زنجان برای ایجاد شور و نشاط از جمله اقدامات بی‌سابقه شهرداری بوده است.

فیروزفر با اشاره به تجهیزات شهرداری که بعد از ۲ دهه تجهیزات آتش‌نشانی و ناوگان حمل ونقل به روز شهر شده است افزود : همه این موارد تلاش همه جانبه و یک دل همکاران شهرداری بوده که ما امیدوار باشیم به بهبود سریع شهر در تمامی ابعاد .

زیبایی و روان سازی ترافیک هدف گذاری سال آینده شهرداری

وی با اشاره به هدف گذاری سال آینده شهرداری در مدیریت شهری گفت : امیدواریم تا سال آینده دو معضل بزرگ شهر ، زیبایی شهر و روان سازی ترافیک شهر را با پشتیبانی مسئولین مورد هدف قرار دهیم تا به هدف برسیم.

این مسئول با اشاره به تلاش نیروی انتظامی شهر که در چند ماه فعالیت شهرداری پشتیانی لازم را انجام دادند افزود: تلاش نیروی انتظامی در تمامی ابعاد قابل تقدیر است و خوشبختانه توانستیم آنچه در شهر اتفاق می‌افتد را به درستی و صادقانه به خدمت مردم برسانیم .

خانواده کارکنان شهرداری سهم ویژه ای در پیشرفت و توسعه شهر دارند

در ادامه مجید ناصحی مقدم رئیس شورای شهر زنجان گفت: شهرداری مجموعه‌ای است که به صورت شبانه روزی برای عمران و آبادانی شهر در تکاپو و تلاش است.

وی با اشاره به آن چیزی که شهرداری را از دیگر سازمان‌ها منفک می‌کند و باعث می‌شود نگاه ویژه به آن داشته باشیم افزود: شهرداری متناسب با سال و ماه برنامه‌ها و ماموریت آن تعیین می‌شود و این مجموعه همیشه در تلاش و تکاپو است.

رئیس شورای شهر زنجان بیان کرد : کارکنان شهرداری دائم در تلاش هستند که یک شهروند زنجانی بتواند به راحتی در این شهر زیست داشته باشد و زندگی کند.

پشتیانی که از این فرد در داخل خانواده می‌شود اهمیت فراوانی دارد اظهار کرد: خانواده شهرداری سهم ویژه ای از پیشرفت و توسعه شهر دارند که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha