مشکل پایانه صادراتی زنجان حل شد (ساق اَلی گاوازنگین باشینا )

استاندار زنجان با اشاره به مشکل چندین ساله و ماندگار پایانه صادراتی زنجان گفت: خوشبختانه این موضوع با همکاری دستگاه های متولی حل شد که امیدواریم خروجی این در کنترل تورم استان و ساق اَلی گاوازنگین باشینا (دست راست این موضوع بر سر طرح گردشگری گاوازنگ باشد)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، محسن افشارچی صبح روز یکشنبه در کارگروه امور تولیدی و زیربنایی استان زنجان با اشاره به دستورکار گروه کاری کمیته اظهار کرد: مشکلی که ما داریم این است که به اندازه کافی شورا ،کمیته، کارگروه و ....داریم و به نظر بنده این گروه کاری بستگی به اجتهاد دستگاه دبیر دارد که به چه صورتی تعدد شورا را کمرنگ کند چرا که موضوع مهتر این است که نیاز ها و مشکلات استان احصا شود.

وی با اشاره به پایانه صادراتی زنجان بیان کرد : این موضوع یکی از مشکلات چندین ساله ماندگار بود که خوشبختانه با همکاری دستگاه های متولی حل شد و می‌تواند کارکرد بسیار مهمی برای استان باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از ابزار های کنترل تورم ایجاد بازارهای موازی است افزود : صرفا تورم را نمیتوان با نظارت و جریمه و... حل کرد بلکه باید بتوانیم ورود سرمایه داران را زیاد کنیم تا رقابتی ایجاد شود تا کنترل تورم اتفاق بیفتد.

افشارچی تصریح کرد: این پایانه صادراتی محل مشخصی برای عرضه تره بار ، خشکبار و... است و توافقی نیز با شهرداری و بخش خصوصی صورت گرفته است که می‌توان با ایجاد این پایانه اتفاقات مثبت را رقم زد.

وی اظهار داشت: اصلی ترین مشکل این پایانه از کنار هم قرار گرفتن دو جایگاه پمپ بنزین شروع شده بود که با توافق محضری طرفین مشکل شد و دوباره طرح مورد بازبینی قرار گرفت که امیدواریم خروجی این اتفاق برای استان و تورم استان توجیه میمون و مبارک باشد .

این مسئول ادامه داد : مطمئن هستم که در یک سال آینده کار ها به درستی انجام شود شاهد اتفاقات مثبت در استان باشیم و در جمله پایانی طبق مَثل ترکی ساق اَلی گاوازنگین باشا(دست راست این موضوع بر سر طرح گردشگری گاوازنگ باشد تا هرچه زودتر حل شود )

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha