نحوه ثبت نام در طرح «سفر ارزان قیمت به عتبات عالیات»

محمدی گفت: افراد برای ثبت نام در طرح بسته‌های ارزان قیمت سفر عتبات می‌توانند به نزدیک ترین دفتر زیارتی در دسترس و یا سامانه جامع ثبت نام سازمان به آدرس atabatorg.haj.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت،حمیدرضا محمدی مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات در مصاحبه تلفنی با برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت وگو اظهار کرد: به دنبال توصیه‌های ریاست جمهوری درمورد زیارت آسان و ارزان، موضوع ارزان سازی سفرها قبل از ایارم اربعین مورد تأکید رئیس سازمان حج و عتبات عالیات قرار گرفت.

وی با بیان این مطلب افزود: با توجه به استقبال خوب مردم کشورمان از بسته‌های ارزان قیمت سفر عتبات، بسته‌های سفر ارزان قیمت در اکثر شهرها و استان‌ها شکل گرفته و از مرداد ماه در حال اجراست.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات یاد آور شد: افراد برای ثبت نام می‌توانند به نزدیک ترین دفتر زیارتی در دسترس خود و یا سامانه جامع ثبت نام سازمان به آدرس atabatorg.haj.ir مراجعه کرده و بسته‌های زیارتی معمولی، ارزان قیمت و هوایی را انتخاب و ثبت نام کنند.

محمدی با بیان اینکه اعزام‌های سفر ارزان قیمت به عتبات عالیات از نوع زمینی هستند اظهار کرد: از آنجایی که فاصله مبدأ تا مرز، هزینه سفر را متفاوت می‌کند بنابراین هزینه بسته‌های زیارتی ارزان قیمت نیز در نقاط مختلف کشور مختلف خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha