توضیحات آموزش و پرورش فارس در خصوص تنبیه بدنی یک دانش آموز مرودشتی

پرونده معلم متخلف در مرودشت به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس، شعبانی مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: در پی انتشار فیلم تنبیه بدنی یک دانش اموز در فضای مجازی با بررسی انجام شده، مشخص شد پیش از ظهر دوشنبه ۱۴ آذر۱۴۰۱، یکی از معلمان در دبیرستان علامه حلی شهرستان مرودشت اقدام به تنبیه بدنی یک دانش آموز خود کرده است.
وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این اقدام، اداره اموزش و پرورش این شهرستان ضمن دعوت مدیر و معلم خاطی توضیحات علل این رفتار را از آن‌ها خواستار شد. پس از توضیحات این معلم ادبیات فارسی که از رفتار خود ابراز پشیمانی نیز کرده است، پرونده وی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان آموزش و پرورش فارس ارسال شد.
مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش و پرورش فارس بارها با ارسال بخشنامه‌های مکرر و اعلام شفاهی در جلسات متعدد با همکاران فرهنگی، اعلام کرده است همچنانکه حفظ کرامت معلم را اولویت خود میداند، سلامت جسمی و روانی دانش آموزان که امانت مردم نزد ما هستند را نیز خط قرمز خود میداند و مکرر تاکید شده که ابزار تنبیه بدنی در فرایند تربیت مردود و هیچ بهانه‌ای برای استفاده از ان پذیرفته نیست و قطعا به عنوان رفتار خلاف شئونات اداری و تربیتی محسوب و با فرد خاطی مطابق با مقررات و قوانین برخورد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha