موافقت وزارت بهداشت با تأسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، از صدور موافقت اصولی وزارت بهداشت با تأسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، دکتر بهرام کندایی با اعلام این خبر گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استناد رای صادر شده در دویست و هشتادو هشتمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور با تأسیس دانشکده داروسازی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان موافقت اصولی به عمل آورده است.

دکتر کندایی با ذکر این مطلب که در فاز نخست، این موافقت صرفاً برای پذیرش دانشجویان خارجی صادر شده استt ابراز امیدواری کرد با ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم و حمایت مسئولین استانی شاهد تسری مجوز به دانشجویان داخلی به ویژه دانشجویان بومی استان باشیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه اضافه کرد از دیگر مصوبات دویست و هشتادو هشتمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی کشور برای دانشگاه علوم پزشکی کردستان، موافقت اصولی برای ایجاد مرکز تحقیقات سلامت سنجی و ارزشیابی و همچنین موافقت برای پذیرش و تربیت پزشک متخصص در رشته تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری - تناسلی است.

وی همچنین اشاره کرد که در سال جاری مجوز پذیرش دستیار برای تربیت پزشکان متخصص در رشته عفونی و هم چنین مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای رشته آموزش پزشکی نیز توسط دانشگاه کسب شده است که ادامه این روند نوید توسعه متناسب با نیاز و قابلیت های استان در حوزه آموزش پزشکی را به همراه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha