افتتاح مجموعه ورزشی روباز دانشگاه علوم پزشکی جهرم

مجموعه ورزشی روباز دانشگاه علوم پزشکی جهرم و ۱۶ واحد آپارتمان برای دانشجویان متاهل با اعتبار ۱۲ میلیار تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)از فارس ، امروز ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱ دکتر حمید رضا اشراقی مدیر کل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی روباز دانشگاه علوم پزشکی جهرم ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز دانشجو گفت: با وجود تنگناهای اقتصادی کشور تلاشمان این بوده که در زمینه رفاهی دانشجویان، نیازمندی های دانشگاه علوم پزشکی جهرم را در اولویت قرار دهیم و به خواسته دانشجویان این دانشگاه جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: بی شک رسیدگی به دغدغه های دانشجویان در زمینه های مختلف آموزشی و فرهنگی که آینده سازان ایران اسلامی هستند از بنیادی ترین کارها بوده که وزارتخانه به آن توجه وافر دارد.

وی با اشاره به نقش خیرین سلامت در پروژه های مختلف آموزشی، درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: آثار خیر این عزیزان در پروژه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی جهرم مشهود و اقدام نیک آنها متاثر از روح بزرگ این نیک اندیشان برای توسعه حوزه سلامت شهرستان جهرم است.

حجت الاسلام دکتر مدبر امام جمعه جهرم در ادامه ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) گفت: بسیار مفتخریم که بالاخره پروژه خوابگاه دانشجویان متاهل دانشگاه که از آرزوهای دیرین مسئولین بوده و سال ها در انتظار تحقق آن بودیم، به سرانجام رسید. ساخت مجموعه روباز ورزشی هم از کارهای بسیار خوبی است که در ایجاد روحیه و نشاط دانشجویان بسیار موثر خواهد بود.

فرماندار جهرم نیز در ادامه گفت: تمام پروژه های دانشگاه علوم پزشکی جهرم نشان از فعالیت شبانه روزی مدیران و مسئولین این دانشگاه است. نماینده شهرستان جهرم نیز کمک شایانی برای توسعه حوزه سلامت شهرستان داشته اند. بی شک با استفاده از ظرفیت ها می توان گام های موثر برای پیشرفت شهرستان جهرم در زمینه های مختلف برداشت.

وی با تبریک روز دانشجو افزود: امیدواریم میزبان خوبی برای دانشجویان عزیز بوده و بتوانیم با توسعه زیر ساخت های رفاهی، آموزشی و درمانی در جهرم، خاطره خوبی برای دانشجویان به خصوص دانشجویان میهمان غیر بومی رقم بزنیم.

دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در ادامه جلسه ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: می بایست در راستای مطالبات دانشجویان پیش رفت. افتتاح مجموعه ورزشی روباز و خوابگاه دانشجویان متاهل از مطالباتی بوده که از سال های پیش از سوی دانشجویان مطرح شده بود.

وی افزود: مجموعه ورزشی روباز دانشگاه با زیر بنای ۲۰ هزار متر مربع بزرگ شامل زمین چمن مصنوعی، زمین تنیس، زمین والیبال ساحلی، پیاده روی و دوچرخه سواری است که در حال حاضر زمین چمن آن قابل بهره برداری است. همین طور خوابگاه متاهلین در ۲ بلوک ۸ واحدی با زیربنای ۱۰۰۰ مربع زیربنا احداث شده است.

به گفته وی برای پروژه مجموعه ورزشی روباز ۵ میلیارد تومان و خوابگاه متاهلین ۷ میلیارد تومان هزینه شده است. این اولین مجموعه ورزشی روباز در شهرستان جهرم است که می توان به طور قطع آن را یکی از بهترین مجموعه های ورزشی رو باز در استان فارس دانست. همین طور خوابگاه دانشجویی با بهترین امکانات رفاهی تجهیز شده که در نمونه خود بی نظیر است.

وی با اشاره به موفقیت های دانشجویان دانشگاه در سال های گذشته در المپیادهای مختلف علمی و فرهنگی، گفت: قطعا آوازه و اعتبار هر دانشگاه به مرتبه علمی آن در سطح کشور و تلاش دانشجویان جهت به دست آوردن مراتب بالای علمی و فرهنگی است. در سال های گذشته این دانشگاه شاهد رتبه های اول تا سوم کشوری در آزمون های دستیاری و کارشناسی ارشد در رشته های مختلف بوده است. آرزوی ما موفقیت این عزیزان بوده و تلاشمان براورده کردن خواسته آنها در تمام زمینه ها است.

خبرنگار:جمشید غضنفری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha