۵۰ درصد جمعیت خراسان جنوبی جامعه کارگری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت :۵۰ درصد از جمعیت خراسان جنوبی را جامعه کارگری تشکیل می دهد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، غلامرضا اشرفی عصر امروز در دیدار با مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مجموعه‌های ورزشی کارگری در شمال و سایت اداری بیرجند وجود دارد که از آنها برای ایجاد شور و نشاط در جامعه کارگری استفاده می‌شود.

به گفته وی با توجه به محدودیت در تعداد بنگاه‌های اقتصادی استان، احداث استخر شنا برای استفاده جامعه کارگری دچار مشکل شده است که برای تکمیل نیاز با اختصاص اعتبار دارد.

وی با بیان این که ۱۲۹ هزار بیمه شده و ۵۵۰ واحد اقتصادی شناسنامه دار در استان است، گفت: ۵۰ درصد از جمعیت خراسان جنوبی را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار مساعدت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خراسان جنوبی شد.

اشرفی تصریح کرد: در جریان اغتشاشات اخیر حتی یک مورد گزارش مبنی بر همراهی با اغتشاشگران در حوزه کارگری خراسان جنوبی نداشته ایم.

به گفته وی با پی گیری های شخص استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زمین‌های که متعلق به راه و شهرسازی بود اما پروژه‌های ما در شهرستان‌های استان با پیشرفت ۶۰ درصدی بر روی این اراضی احداث شده بود، مالکیت آنها به ما واگذار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha