سرافرازی خیرین حوزه سلامت فارس در کشور

مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به پیشینه پرافتخار خیرین سلامت استان فارس و نام آوری در سطح کشور، از آغاز حرکت جهادی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سلامت در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمود نجابت» در نشست خبری با اصحاب رسانه که با هدف مشارکت در تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت برگزار شد، ضمن قدردانی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و صدا و سیما به پاس همراهی با مجموعه سلامت فارس گفت: با حمایت استاندار فارس و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مشارکت خیرین سلامت استان، حرکت جهادی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سلامت در استان فارس آغاز شده است.
او با اشاره به پیامدهای ناشی از تحریم ها بر شرایط اقتصادی و اجتماعی که با محدودیت منابع دولتی برای تکمیل و اتمام پروژه های عمرانی همراه بوده است، مشارکت بیش از پیش خیرین حوزه سلامت را در پیشبرد هر چه بهتر اهداف این حوزه راهگشا خواند.

مشاورعالی رییس دانشگاه از برگزاری نشست های متعدد با استانداری فارس، سازمان برنامه و بودجه و سازمان ها و نهادهای مرتبط با هدف ارتقای سطح بهداشت و درمان استان خبر داد و گفت: با بررسی های انجام شده، ضمن شناسایی و اولویت بندی نیازهای حوزه سلامت استان به ویژه در مناطق محروم، ۲۶۰ پروژه نیمه تمام حوزه سلامت بر اساس میزان نیازمندی، سطح پراکندگی، تاثیرگذاری در محرومیت زدایی و درصد پیشرفت فیزیکی هر پروژه تعیین شده است تا امکان برنامه ریزی بهتر در این زمینه و بهره مندی مناسب از نیات نیک خیرین فراهم شود.
دکتر نجابت افزود: از مجموع ۲۶۰ پروژه نیمه تمام حوزه سلامت، ۲۱۰ پروژه مانند خانه های بهداشت، پایگاه های بهداشتی و مراکز خدمات جامع سلامت در حوزه بهداشت؛ ۵۰ پروژه نیز نظیر پایگاه های اورژانس و درمانگاه ها در حوزه درمان است که برای تکمیل این پروژه های نیمه تمام، نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
مشاورعالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به سرافرازی و نام آوری خیرین حوزه سلامت فارس در کشور گفت: امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیرین، شاهد اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت استان تا پایان سال ۱۴۰۲ و بهره مندی حداکثری مردم از نیات نیک خیرین در عرصه حیاتی سلامت باشیم.
شناسایی ۲۶۰ پروژه نیمه تمام سلامت در فارس/ مشارکت خیرین در انجام ۶۲ پروژه تا کنون
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس نیز با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین در فارس و مشارکت خیربن این استان به عنوان یک الگو در کشور گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت استان کار بسیار بزرگی است که بار دیگر شاهد همت ارزشمند خیرین استان هستیم.
دکتر «علی اکبر رامجردی» با بیان اینکه برای شناسایی و اولویت بندی پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت استان فارس نشست های متعددی برگزار شده است، از شناسایی ۲۶۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی درمانی در فارس خبر د اد و افزود: ۱۷۰ پروژه از مجموع ۲۶۰ پروژه نیمه تمام حوزه سلامت استان به خیرین اعلام شده است که خیرین نیک اندیش استان تاکنون، انجام هفت پروژه در شیراز و ۵۵ پروژه در شهرستان های استان را متعهد شدند.
دکتر رامجردی از اصحاب رسانه خواست تا برای معرفی پروژه های نیمه تمام بهداشتی درمانی استان و مشارکت بیش از پیش خیرین در این امر، حوزه سلامت را همراهی کنند.
این نشست صبح امروز، بیستم آذر ۱۴۰۱ در سالن شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور معاونان دانشگاه، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه و اصحاب رسانه، برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha