فرماندار سپیدان:نظارت نامحسوس کاهش تخلفات را در پی خواهد داشت

محمد رضایی فرماندار سپیدان: لازم است همه دستگاه‌های متولی در امر نظارت بر واحدهای خبازی، اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ،کارگروه آرد و نان شهرستان به ریاست محمد رضایی فرماندار سپیدان و با حضور روح الله رزاقی بخشدار مرکزی و سایر اعضا این کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار سپیدان در این جلسه با اشاره بر لزوم رعایت ساعت کاری از سوی همه ی واحدها ی خبازی های شهرستان،اظهار داشت:مشاهدات میدانی حاکی از لزوم رعایت بیشتر ساعت کاری برخی از واحدهای خبازی شهرستان است این در حالیست که ساعات کار نانوایی‌ها متناسب با تعداد سهمیه، نوع نان و الگوی مصرف در مناطق شهری و روستایی تعیین‌شده و باید بر آن اساس پخت داشته باشند.

محمد رضایی با بیان اینکه نظارت نامحسوس کاهش تخلفات را در پی خواهد داشت،تاکید کرد: لازم است همه دستگاه‌های متولی در امر نظارت بر واحدهای خبازی، اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.

رئیس کارگروه آرد ونان شهرستان سپیدان همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افزایش حجم گردشگردان در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه،بیان داشت:انتظار میرود در روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت پخت افزایش داشته باشد تا هم شهروندان عزیز و هم گردشگران محترم در تهیه نان با مشکلی مواجهه نباشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha