تسهیل در روند تسهیلات اعطایی باید در اولویت کار بانکها قرار گیرد

محمود هاشمی فرمانداری شهرستان کوه‌چنار: برخورد مناسب با ارباب رجوع توسط کارکنان بانکها رضایت مندی مردم را به دنبال خواهد داشت و بانکها باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، محمود هاشمی در جلسه شورای هماعهنگی بانک ها با بیان اینکه رضایت مردم هدف اصلی ماست ، اظهار کرد: برخورد مناسب با ارباب رجوع توسط کارکنان بانکها رضایت مندی مردم را به دنبال خواهد داشت و بانکها باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار شهرستان کوه‌چنار بر پیگیری مسئولان اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات تاکید و افزود مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات اشتغال زایی از سوی اداره کل مربوطه تلاش نمایند.

وی ضمن اشاره به اهمیت جوانی جمعیت ، گفت: بانکها تدابیر لازم جهت تسریع در پرداخت انواع تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و اشتغالزایی را داشته باشند و افزود: تسهیلات اشتغالزایی باید صرف اشتغال جوانان و مردم شوند، نباید از اینگونه وامها در زمینه های دیگر و در مسیرهای غیر از اشتغالزایی استفاده شود زیرا هدف ایجاد اشتغال است نه مسائل دیگر.

وی بیان کرد: تمامی مسئولین ملزم به حرکت در مسیر حمایت از تولید و ایجاد اشتغال هستند و با توجه به اینکه نبض اقتصادی کشور تا حدی زیادی در دست بانک‌هاست، بنابراین باید از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولیدکنندگان استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان در ادامه با اشاره به منابع داخلی بانک‌ها اظهار داشت: بانک‌ها باید ظرفیت‌های خود برای حمایت تولید و اشتغال را به کار گیرند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در ادامه با تاکید بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها افزود: بانک‌ها بایستی ضمن اینکه برابر بخشنامه و دستورالعمل‌های بانک مرکزی از وام گیرندگان تضمین‌های لازم را بگیرند، اما از سخت گیری‌های بی‌مورد و حتی‌المقدور از اصرار بر داشتن ضامن کارمند خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha