لزوم نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در بافت تاریخی شیراز

برای ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران و معرفی مسیرهای گردشگری در بافت قدیمی شیراز تابلوها راهنمای گردشگران نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس،رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری، شورای شهر شیراز در نود و سومین جلسه صحن علنی شورا با اشاره به تعدد آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در بافت تاریخی شیراز و لزوم ارائه خدمات مطلوب به زائران و مسافران برای ساماندهی و معرفی مسیرهای گردشگری بر نصب تابلوها راهنمای گردشگران تاکید کرد.

محمدیان با اشاره به اهمیت بافت تاریخی و هدایت گردشگران و معرفی جاذبه‌های تاریخی شیراز افزود: تابلوهای راهنما از جمله مهم‌ترین منابع اطلاع رسانی به گردشگران و مسافران هستند و نصب و ساماندهی تابلوهای گردشگری به ویژه در بافت تاریخی نقش مهمی در راستای گردشگری شهر ایفا خواهد کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری، سومین حرم اهل بیت (ع) شورا در این جلسه درباره نصب تابلوهای راهنمایی گردشگری در بافت تاریخی شیراز گفت: از مبادی ورودی شهر تا رسیدن به مقصد مطابق دیگر شهرهای کشور و نصب راهنمای مترو در ورودی گذر تاریخی عطاء الدوله و گذرهای تاریخی مشابه تصمیماتی اتخاد شد.
وی ادامه داد: بر اساس این موضوع شهرداری شیراز مکلف شد با مطالعه و برنامه ریزی لازم نسبت به تهیه و نصب تابلوهای راهنمای مسیر برای دسترسی به اماکن زیارتی، مذهبی و گردشگری به ظرف مدت حداکثر ۳ ماه اقدام نماید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha