مشاور عالی سخنگوی دولت سیزدهم:اطلاع‌رسانی صحیح نقش مهمی در ایجاد امید بین مردم دارد

مشاور عالی سخنگوی دولت سیزدهم گفت: اطلاع‌رسانی صحیح و آگاهی دادن به جامعه از طریق رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد احساس امید بین مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، فتاح فتاحی در نشست خبری پیرامون سیاست‌های سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی افزود: این سفر به یقین برای انجام طرح‌های تحولی در این استان برنامه‌ریزی شده و رسانه‌ها باید کمک کنند آنچه در مدت فعالیت دولت سیزدهم اتفاق افتاده یا باقی مانده بصورت صحیح به مردم منتقل و اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: اکنون در مسیر رشد هستیم و کسانی که به آنها فشار آمده کارشکنی و اغتشاش می‌کنند و ضربه می‌زنند ولی افرادی که مسیر را دیده که روبه رشد است احساس امید می‌کنند لذا باید این احساس امید در حوزه نخبگانی به مردم منتقل شود.

مشاور عالی سخنگوی دولت گفت: مردم استان خراسان جنوبی مردمی ولایتمدار، مومن و پایبند به ارزش‌های نظام و انقلاب، نخبه پرور و نخبه هستند.

وی افزود: خدمات ارایه شده به مرم این استان نسبت سایر استان‌های کشور خوب است؛ البته می‌پذیریم که مردم ولایتمدار خراسان جنوبی شایسته بهترین خدمات هستند و باید همواره بالاترین و زیبنده‌ترین خدمات به مردم ولایتمدار این استان و کشور داده شود در این راستا شاید نقدهایی هم وجود داشته باشد که کتمان نمی‌کنیم و آنرا می‌پذیریم.

فتاحی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی مقصد اول دور دوم سفرهای رییس جمهور است اظهار داشت: از رسانه‌ها و مطبوعات این استان انتظار داریم روایت صحیح و بی‌نظیری را برای حضور آیت‌الله رئیسی و هیات وزرا انتشار دهند زیرا علاوه بر عِرق ملی و دینی باید عرق سرزمینی هم داشته باشند.

وی ادامه داد: بعد از سال‌ها آرزوی همه افراد حزب اللهی این بود که دولتی انقلابی سرکار بیاید که بتوانند کارآمدی تفکر انقلاب را نشان دهند که به یاری خداوند این کارآمدی در عرصه‌های مختلف ظهور و بروز پیدا کرد اما در برخی عرصه‌ها باید به دولت زمان بدهید چون آن عرصه‌ها از قبل خیلی به سمت نابودی کشیده شده است که نمونه آن کاهش تولید خودرو است که رفع این مشکل نیز به زمان دارد.

مشاور عالی سخنگوی دولت گفت: تمام مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده خبرنگاران استان در این نشست به دولت منتقل می‌شود تا رفع آن پیگیری شود.

وی اظهار داشت: در حکومتی زیست می‌کنیم که پرچم اسلام در اهتزاز است و خیلی‌ها می‌خواهند این پرچم را به زیر بکشند و پرچم کفر را بالا ببرند و ما وظیفه داریم که با نبود امکانات و تجهیزات و همه ضف‌ها و قوت‌ها این پرچم را بالا نگه داریم که البته ۴۳ سال است که پرچم در اهتزاز است.

فتاحی گفت: اگر در این مسیر همه ما نقش خود را به‌خوبی ایفا کنیم در نقشه‌ای که هست سرعت مضاعف‌تر می‌شود و مردم پای کار خواهند بود و این وظیفه ما و رسانه‌هاست که مردم را آگاه کنیم.

وی یادآور شد: ما کمبودها و ضعف های موجود را نفی نمی‌کنیم اما با همین امکانات محدود ما بهترین‌ها را رقم می‌زنیم.

مشاور عالی سخنگوی دولت گفت: در حوزه فضای مجازی بستر و تخصص و تجربه دست ما نیست اما کارهای بی بدیلی و عرصه های خوبی در استان و کشور رقم زدیم و باز هم می‌توانیم.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم تلاش کنیم امکانات، تجهیزات، بیمه و حقوق مناسب و سایر امکانات لازم را برای خبرنگاران فراهم کنیم اما نباید از حرکت بایستیم تا امکانات برسد اگر اینطور بود هشت سال دفاع مقدس را جلو نمی‌بردیم.

فتاحی یادآور شد: برطرف کردن خلاءها و ضعف‌ها از وظایف ما است اما باید تلاش کنیم قوت‌ها را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه نگاه‌ها در سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی به رسانه‌ها برای انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای دولت سیزدهم است گفت: رسانه ها و مطبوعات از ظرفیت همدیگر در انعکاس اخبار این سفر استفاده کنند تا بهترین و بی نظیرترین روایت‌ها نشر داده شود.

در این نشست مدیر خبرگزاری سلامت به حوزه بهداشت و درمان در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: دولت باید برای ماندن پزشکان متخصص در استان های محروم برنامه هایی خوبی داشته باشد.

عادل اربابی ادامه داد: امیدواریم با حضور رئیس جمهور مشکلات متعدد در حوزه بهداشت و درمان مرتفع و مصوبات خوبی در این سفر برای حوزه بهداشت و درمان دیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha