در دولت سیزدهم صورت گرفت: پرداخت ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان امداد خراسان جنوبی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از پرداخت ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) خراسان جنوبی محمد عرب در تشریح دستاوردهای این سازمان در دولت سیزدهم در جمع خبرنگاران، گفت: در این مدت ۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۴۵ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در استان افزود: واگذاری خدمات حمایتی ۱۵ هزار و ۵۵۲ خانوار به ۶۰ مرکز نیکوکاری و پرداخت ۱۲ میلیارد تومان در قالب انعقاد قرار داد با ۱۵ دستگاه اجرایی در سند توسعه ی درح از دیگر اقدامات انجام شده بوده است ‌.
عرب توزیع ۱۹ هزار قلم لوازم ضروری زندگی و ۳ هزار و ۱۶۸ سری جهیزیه به ارزش ۶۴ میلیارد تومان را در لیست فعالیت های امداد در دولت سیزدهم گنجاند و افزود: ۲۲۷ هزار نفر مشترک صدقات ، ایجاد ۵۴ مرکز نیکوکاری جدید که با این احتساب تعداد نهایی مراکز نیکوکاری به ۱۵۰ مرکز رسیده است و ایجاد ۸۶ هزار کیو آر صدقات و ۹۳۰۰ خدمت مسکن با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان از دیگر اقدامات انجام شده است.
به گفته وی ایجاد ۱۰ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۴۸۴ میلیارد تومان از فعالیت های امداد استان در حوزه اشتغال و خودکفایی می باشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha