معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده : ایجاد فضای مناسب برای حضور مادران شاغل وظیفه مسئولان است

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایجاد فضای مناسب برای حضور مادران شاغل وظیفه مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی؛ دکتر انسیه خزعلی با بیان این مطلب در بازدید از کارگاه جوشکاری بانوان در شهرک صنعتی بیرجند خاطرنشان کرد: تنها زنان می توانند چند مسئولیت فردی و اجتماعی را به خوبی هماهنگ و مدیریت کنند.
وی تصریح کرد: مسئولان باید این توانمندی زنان را مغتنم شمرده، نسبت به مناسب سازی محیط کار برای مادران شاغل اهتمام داشته باشند.
مدیر کارگاه جوشکاری که بیشتر اعضای آن را بانوان تشکیل می دهند در این بازدید گفت: ما بانوان تحصیلکرده و متخصصی داریم که تأکید دارند براساس دغدغه‌های مقام معظم رهبری می خواهند علاوه بر نقش مادری و همسری در عرصه تولید و سازندگی و اموری مثل کارهای فنی وجوشکاری هم نقش فعال داشته باشند.
به گفته وی فعالیت این مجموعه باعث شده تقاضای بسیاری از سوی بانوانی بیرجندی برای اشتغال در جوشکاری داشته باشیم که امیدواریم با اختصاص فضای کافی و تسهیلات مناسب بتوانیم این عرصه شغلی را ویژه بانوان بهینه سازی کنیم.
وی با بیان اینکه تلاش کرده ایم با رفع دغدغه مادران به حضور مؤثرشان کمک کنیم، افزود: برای روزهای پنجشنبه و تعطیلی فضای ویژه حضور معلم خصوصی و آموزش کودکان درنظرگرفته‌ایم.
زرنگ با تأکید بر اینکه این کارگاه می تواند بیش از ۱۰۰ واحد فلزی تولید کند، عنوان نمود: تولید قطعات مورد نیاز برای واحدهای آموزشی رشته های فنی و مهندسی مثل عمران و ساخت سازه‌های فلزی خانه‌ها از جمله توانمندی های این کارخانه است که با حمایت دولت و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده می تواند گسترش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha