🔻رئیس جمهور: دولت با کمک گروه های جهادی چهره روستاهای محروم را عوض می کند

رئیس جمهور گفت: دولت خود را موظف می داند که کارها را پشتیبانی کند تا چهره این مناطق را با کمک گروه های جهادی، دولت و عزیزان مان در سپاه در مدت کوتاه عوض کنیم

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، آیت الله رئیسی صبح امروز با حضور در روستاهای نوار مرزی بخش درح و لانو خراسان جنوبی از نزدیک با اهالی و روستائیان این مناطق گفتگو کرد.
رئیس جمهوری در جمع مردم روستای لانو با اشاره به اینکه نگاه همه نیروهای انقلاب به منطقه درح نگاه رفع محرومیت و مشکل است، گفت: امروز همه بسیج هستند تا مشکلاتی که شما مردم در منطقه(لانو) دارید با تلاش همگان، اول تلاش خودتان و بعد هم پیگیری و پشتیبانی دولت که وظیفه اش است و همچنین برادران عزیزمان در سپاه که فعال هستند، برطرف شود.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز در کشور شاهد انجام کارها هستیم، گفت: امروز سپاه و گروه های جهادی در این منطقه مشغول کار هستند، بخش های آبرسانی و مشغول هستند و روستاها را از محرومیت آب در می آورند.
وی با بیان اینکه حضور روستائیان در روستاها برای دولت بسیار اهمیت دارد، افزود: ترک روستا ساده است اما نشستن در حاشیه شهرها بر مشکلات می افزاید، در صورتی که این منطقه و روستا هر چه به عنوان مجموعه تولیدی موثر فعال تر شود بهتر است.
رئیس جمهور با بیان اینکه خوشبختانه در روستاهای ما اینطور است که زن و مردم مشغول تولید محصولات مختلف هستند و از این تولید شهرها هم بهره مند می شود، گفت: به جوانان و دختران و پسران عزیز می گوییم که با تلاش مضاعف خود و کمک همه دستگاهها تلاش کنند، دولت هم خود را موظف می داند که کارها را پشتیبانی کند تا چهره این مناطق را با کمک گروه های جهادی، دولت و عزیزان مان در سپاه در مدت کوتاه عوض کنیم.
وی خطاب به مردم مرزنشین منطقه درح گفت: توفقیق بود که به جمع شما بیاییم و حرف های شما را بشنوم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha