اعتبار مانده مرخصی بازنشستگان جهاد کشاورزی فارس پرداخت شد

مدیر امور مالی و ذیحساب سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از پرداخت 100درصد اعتبار مانده مرخصی بازنشستگان این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) ازفارس، فاطمه فروزان گفت: 128 نفر از کارکنانی که در سال 1400 به افتخار بازنشستگی نائل شدند در مجموع مبلغی افزون بر 112 میلیارد و 700 میلیون ریال بابت مانده مرخصی دریافت کردند.

به گفته وی؛ مبلغی حدود 68 میلیارد ریال به میزان 21درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان مذکور، نیز پرداخت شده و مابقی پاداش پایان خدمت این بازنشستگان به ارزش 255 میلیارد ریال در شرف پرداخت است.

فروزان با اشاره به اینکه در سال مالی 1400، بالغ بر 2314 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی ملی و استانی در این سازمان هزینه شده است، تصریح کرد: این بازه زمانی از آخر تیرماه سال گذشته تا آخر شهریورماه سال جاری را شامل می شود.

وی اظهار کرد: از اعتبارات عمرانی حدود 1792 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و مابقی از محل اعتبارات استانی بود.

مدیر امور مالی و ذیحساب سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: بیشترین اعتبارات عمرانی در زمینه های کمک های فنی و اعتباری برای روش های نوین آبیاری، کمک های فنی و اعتباری بازسازی و نوسازی قنوات، ساختمان شبکه های آبیاری و زهکشی اراضی کشاورزی هزینه می شود.

فروزان، از صرف اعتبارات هزینه ای در تامین حقوق، دستمزد و پاداش کارکنان نیز سخن گفت و افزود: در سال گذشته حدود 3 هزار و 300 میلیون ریال در این زمینه هزینه شده است.

مدیر امور مالی و ذیحساب سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به بدهی های مالیاتی ایجاد شده در سال های 92 و 94 نیز گریزی زد و افزود: این سازمان بالغ بر 9 میلیارد ریال جریمه شده بود که با توجه به پیگیری های صورت گرفته، بخشیده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha