طرح نظارت شب یلدا در زنجان  آغاز شد

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز (۲۶ آذر ماه) در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ؛ مجید گلشنی منفرد با اعلام این خبر اظهار کرد : در راستای رفاه حال همشهریان و جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و تخلف در آستانه شب یلدا ، طرح نظارتی با حضور بازرسان از ۲۶ آذر ماه لغایت ۳۰ آذر ماه در سطح استان اجرایی می گردد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هر گونه شکایات در خصوص میوه و تره بار اعم از هنوانه و انار و ... توسط جهادکشاورزی و شکایات در زمینه آجیل فروشان و قنادان توسط بازرسان صنعت ، معدن و تجارت پیگیری می گردد.

مدیرکل صمت بیان کرد: اولویت بازرسان صمت طی روزهای آتی پیگیری سریع شکایات در حوزه های آجیل و شیرینی و شکلات است به گونه ای که به محض وصول شکایت ، پیگیری ها در همان روز انجام و حداکثر تا روز بعد نتیجه شکایت به شاکی اعلام خواهد شد.

گلشنی خاطرنشان کرد: کلیه شکایات در حوزه های مختلف اعم از میوه ، آجیل و خشکبار ، شیرینی و ..... از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت می گردد و با توجه به ارتباط موضوع به دستگاه رسیدگی کننده ارجاع و پیگیری های لازم صورت می گیرد.

این مسئول تصریح کرد : بر اساس مصوبات جلسه امنیت غذایی،کلیه صنوف آجیل فروشان و خشکبار استان موظف اند ضمن رعایت نرخنامه مصوب آن را در صنف مربوطه نصب و در معرض دید عموم قرار دهند.

گلشنی منفرد ادامه داد: با حضور بازرسان در سطح بازار ، با هر گونه تخلف و افزایش غیر قانونی قیمت ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha