سویه جدید در مازندران منتفی است

سویه جدید کرونا در مازندران منتفی است اما ۴ شهر استان هنوز زرد هستند.

آزیتا دلیلی مدیر گروه بیماریهای معاونت بهداشتی در گفت‌وگو با خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، در پاسخ به اینکه آنفلوآنزا و مشکلات حاد تنفسی به خصوص در بین کودکان و نوزادان هم در برخی استان‌ها شایع شده و این وضعیت در مازندران چگونه است اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلات حاد تنفسی در بین کودکان و نوزادان در بیمارستان های استان گزارش نشده است.
وی ادامه داد: همچنین میزان شیوع آنفولانزا نیز تعداد کمتری را به خود اختصاص داده و سویه جدید را نیز شاهد نیستیم.


۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند

دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز اعلام کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۷ نفر از افراد بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی گفت: هم اکنون ۱۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۳ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.


تثبیت وضعیت کرونا در مازندران

۱۸ شهرستان آبی و ۴ شهرستان زرد

بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ۲۵ آذر ماه، ۱۸ شهرستان استان در وضعیت آبی قرار گرفته اند و ۴ شهرستان گلوگاه، سوادکوه، فریدونکنار و عباس آباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان مازندران:
شهرستان‌ های وضعیت قرمز: ۰
شهرستان‌های وضعیت نارنجی: ۰
شهرستان‌های وضعیت زرد :
گلوگاه، سوادکوه، فریدونکنار و عباس آباد

شهرستان‌های وضعیت آبی :
بهشهر، نکا، میاندورود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه شمالی، آمل، بابل، بابلسر، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن و رامسر

تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات الزامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha