۲۴۸ واحد مسکونی محرومین تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰۷ پروژه فعال با هدف تأمین مسکن مناسب برای جامعه هدف کمیته امداد است گفت : طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲۴۸ واحد از واحدهای مسکونی در حال ساخت تا پایان سال تحویل خانوارهای تحت حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، روح اله صالحی در کارگروه مسکن این نهاد با اشاره به اینکه تامین سرپناه و مسکن مناسب یکی از مهمترین نیازهای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد است، اظهارکرد: به خاطر اهمیت موضوع روند پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی مددجویان به صورت هفتگی رصد می‎‌شود.

وی با اشاره به همراهی قابل تقدیر دستگاه‌های همکار در ساخت مسکن خانوارهای تحت حمایت افزود: در عین حال مشکلات و موانعی هم وجود دارد که با تعامل و پیگیری قابل حل است و انتظار داریم رؤسای شهرستان در این باره از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به تأمین مسکن برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در مناطق مختلف استان زنجان، بیان کرد : طی تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌های مختلف در حال حاضر بیش از ۵۰۷ پروژه فعال با هدف تأمین مسکن مناسب برای جامعه هدف کمیته امداد بوده و تلاش می شود خدمات مسکن به عنوان یکی از اولویت های اصلی این نهاد در حوزه توانمندسازی با بهره گیری از ظرفیت های موجود تقویت شود.

صالحی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ۲۴۸ واحد از واحدهای مسکونی در حال ساخت تا پایان سال تحویل خانوارهای تحت حمایت می‌شود و تلاش می‌کنیم تا مددجویان عزیز تحت حمایت ساکن مناطق روستایی تا پایان سال آینده صاحب مسکن مقاوم شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha