روایت ما از ماهیت نظام جمهوری اسلامی باید دقیق باشد

استاندار زنجان با بیان اینکه روایت ما از ماهیت نظام جمهوری اسلامی باید دقیق باشد گفت : این روایت به گونه ای باشد که برای کسانی که دلبسته انقلاب و کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند جذاب و خوشایند باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن افشارچی روز سه شنبه(۲۹آذرماه) در سومین نشست هم فکری و هم افزایی جبهه انقلاب استان تحت عنوان "هادیان سیاسی" با بیان اینکه هادیان سیاسی در واقع افسران خط جهاد تبیین هستند اظهار کرد: این جلسات باید به طور مداوم با مدیران میانی تکرار شود بخصوص از مدیران فرهنگی مطالبه‌گری شود و مدیران نیز باید پاسخگوی مطالبات شما باشند.

وی با بیان اینکه ۴۳ سال است که در تلاش هستیم انقلاب اسلامی از زیر سلطه استکبار جهانی بیرون بیاید افزود : اصل هدف نظام جمهوری اسلامی این است که کشور ایران نه سلطه پذیر و نه کشور سلطه گر باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه روایت ما از ماهیت نظام جمهوری اسلامی باید دقیق باشد افزود : به طوری که این روایت به گونه ای باشد که برای کسانی که دلبسته انقلاب و کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند جذاب باشد .

افشارچی با بیان اینکه کشور ما در مسیر مقابله با نظام سلطه قرار دارد بیان کرد : هرچقدر در مقابل این نظام ایستادگی می‌کنیم فشار این نظام و ابزارهایش برعلیه کشور بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور در هر موضوعی که متمرکز شده جواب گرفته‌است افزود: به عنوان مثال در حوزه صنایع دفاعی به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیده‌ایم تا جایی که گزینه نظامی از روی میز دشمنان حذف شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تمام تلاش دولت سیزدهم این است که ذهنیت اداره کشور به قرارداد برجام گره نخورد افزود : در این راستا تلاش می‌کند از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود کشور استفاده کند و همچنین وابستگی کشور به نفت را کم کند و به همین دلیل مورد غضب دشمنان قرار گرفته است .

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی اقدامات انجام شده در سطح استان، بیان کرد: طی ۹ ماهه سال‌جاری از محل مالیات بر ارزش افزوده، هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان برای اجرای برنامه‌ها واریز شده است در حالی‌که در سال گذشته این مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به آغاز واگذاری هشت تن پسماند صنعتی روی به نفع استان در آینده نزدیک گفت: پیشبرد و اجرای پروژه‌های نیمه کاره استان نیز از طریق مولدسازی دارایی‌های دولتی در دستور کار است.

این مسئول همچنین از تکمیل عملیات چهار بانده کردن راه ارتباطی سلطانیه- خدابنده – کبودرآهنگ تا شهریور سال آینده خبر داد.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha