یک سوم اشتغال کشور توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود

رئیس هیات امنای کمیته امداد با بیان اینکه یک سوم اشتغال کشور توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود، گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، آیت‌الله محسن کازرونی در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات استان اردبیل افزود: زکات چه از نظر فردی و عاطفی و چه از نظر اجتماعی بسیار دارای اهمیت است و در بین کارهای حسنه، هیچ ‌امری جای زکات را نمی‌گیرد.

وی به اثرات ایمانی زکات در زندگی مومن پرداخت و افزود: اگر کسی بخواهد ایمانش را درجه‌بندی کند، انفاق مال بهترین شاخص است و هر چه فردی راحت‌تر و بیشتر انفاق کند، ایمانش قوی‌تر است.

رئیس هیات امنای کمیته امداد، انفاق مال را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: انفاق کاری است کارستان و فتح‌الفتوح مومن است، زیرا گذشتن از مال و اموال به کار ساده‌ای نیست.

کازرونی، کمیته امداد را جزو سازمان‌های پاک، موثر، انقلابی و ولایی دانست و گفت: کمیته امداد با کمترین خطا، وظایف خود را انجام می‌دهد و نظارت‌های بسیار قوی درونی و بیرونی بر آن حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش در کمیته امداد این است که پولی که مردم کمک می‌کنند، در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمند برسد و این گونه هم انجام می‌شود؛ مردم و خیران مطمئن باشند ریالی که کمک می‌کنند به دست نیازمندان واقعی می‌رسد.

رئیس هیات امنای کمیته امداد با بیان اینکه یک سوم اشتغال کشور توسط کمیته امداد ایجاد می‌شود، تاکید کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد این است که افراد نیازمند روی پای خود بایستند و به خوداتکایی دست یابند. کمیته امداد با ارائه خدمات گسترده و فعالیت‌های مختلف، در راستای توانمندسازی و خودکفایی اقشار نیازمند عمل می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha