تردد در جاده‌های استان همدان بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست

رییس پلیس راه استان همدان گفت: تردد در محورهای برون شهری این استان با توجه به ریزش برف و لغزندگی سطح جاده، بدون استفاده از زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سرهنگ علی فکری اظهار داشت: با توجه به لغزندگی سطح جاده و احتمال بروز سانحه، تیم های پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.

وی اضافه کرد: همراه نداشتن زنجیر چرخ و نصب نکردن آن بر روی خودرو موجب خروج شمار زیادی از وسایل نقلیه در جاده های اصلی به خصوص جاده همدان- سنندج شده است با این وجود امداد رسانی در حال انجام است.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: بارش برف از شب گذشته همه مسیرهای اصلی و فرعی استان همدان را فرا گرفت و هم اینک همه جاده های این استان خیس و لغزنده است.

سرهنگ فکری اظهار داشت: هم اینک شاهد کولاک زمینی در آزاد راه همدان - تهران، همدان - ملایر، همدان - سنندج، قهاوند هستیم با این وجود از شب گذشته تا کنون راهی مسدود نشده است.

وی افزود: با تلاش تیم های راهداری در حال حاضر همه راه های این استان باز است اما به علت کولاک زمینی، محدودیت دید و لغزنده بودن جاده، تردد با کندی صورت می گیرد.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: طرح زمستانی پلیس راه همدان با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مدیریت بحران، اورژانس، راهداری، هلال احمر و شهرداری از ۲۳ آذرماه شروع شد و این طرح تا سه ماه ادامه دارد.

سرهنگ فکری خاطرنشان کرد: تیم های خودرویی پلیس راه با آماده باش کامل در بیشتر مسیرها به ویژه گردنه های سخت گذر و جاده های حادثه خیز مستقر بوده و مسیر را برای تردد مسافران ایمن می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha