صدور مجوزهای لازم از سوی عراق برای فعالیت کادر پزشکی ایران در بیمارستان نجف

معاون وزیر بهداشت عراق در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران گفت: وزارت بهداشت عراق مجوزهای لازم برای ورود و فعالیت کادر پزشکی ایران در کشور عراق و در بیمارستان امام علی (ع) نجف را صادر می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، هانی معاون وزیر بهداشت عراق در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر ایران جایگاه بالایی میان مردم عراق دارد و همکاری بسیاری با عراق داشته است.

وی ادامه داد: همکاری‌های وزارت بهداشت ایران با عراق را نمی‌توان نادیده گرفت. همچنین همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر ایران در ایام اربعین حسینی داشته‌ایم. هلال احمر ایران؛ تجهیزات پزشکی، دارویی و درمانگاه‌های سیار را در اختیار عراق قرار داد و امیدواریم این همکاری ادامه پیدا کند.

هانی تاکید کرد: مراسم اربعین اخیر بسیار موفقیت‌آمیز بود و دلیل آن همکاری خوب میان ایران و عراق بود. وی افزود: تجربیات خوبی هر دو طرف در این مراسم کسب کرده اند که برای برگزاری سایر مراسم ها هم می‌توانیم با هم همکاری داشته باشیم.

معاون وزیر بهداشت عراق گفت: می‌توان همکاری‌های زیادی بین ایران و عراق برقرار کرد. راه اندازی بیمارستان امام علی(ع) نجف تا پیش از شروع مراسم اربعین حسینی دارای اهمیت است.

هانی در ادامه افزود: تجهیزات پزشکی ایرانی بسیار پیشرفته هستند. مجوزهای لازم برای ورود و حضور کادر پزشکی از سوی عراق صادر می‌شود.

نضیر عبدالله سفیر عراق در ایران هم در ادامه این دیدار گفت: هلال احمر ایران تلاش زیادی در برگزاری مراسم اربعین داشته و امیدواریم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha