تعداد اتوبوس های دانشگاه زنجان افزایش پیدا کرد 

در جهت رفاه حال دانشجویان و ایجاد آسودگی در راستای حمل و نقل دانشجویان، اعضای شورای شهر  زنجان با افزایش تعداد اتوبوس ها از ۴ دستگاه به ۱۰ دستگاه اعلام موافقت کردند و به تصویب رسید .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ؛ روز دوشنبه(۵دی ماه) جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان که با نیم ساعت تأخیر به دلیل حدنصاب نبودن تعداد اعضای شورا برگزار شد مجید ناصحی مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه طبق بازدیدی که اعضای شورای شهر از شهرداری مشهد داشتند اظهار کرد: هدف این بازدید ها آشنایی اعضای شورا با دستاورد دیگر شهرها و تجربیات و هم فکری و مشورت انجام برخی پروژه ها بوده که قطعا هر بازدید کاری ثمراتی را برای شهر خواهد داشت.

وی با اشاره به بازدید اعضا از مرکز کنترل ترافیک مشهد بیان کرد: تجربیات خوبی از این بازدید حاصل شد و مقایسه ای با زنجان شد که در کجا مشکلات وجود دارد و ترمیم ها صورت گیرد تا وضعیت شهر در این موضوع بهتر شود .

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به سیاست گذاری که اعضای شورا برای شهرداری در سال آینده ابلاغ کرده اند افزود : ایجاد تفرجگاه و توسعه آن در شأن و منزلت مردم زنجان باشد که در سال آینده طبق سیاست گذاری انجام شده شورا شهرداری در اجرایی این تفرجگاه ها اقدام خواهند کرد تا بتوانیم در خدمت به مردم زنجان گام برداریم.

ناصحی مقدم با بیان اینکه لازم بود در خصوص فعالیت هایی که از پسماند و بازیافت پلاستیک و کاغذ و تولید برق شهر مشهد بازدید شود افزود : با نحوه تعامل این سازمان و نحوه جمع آوری، جداسازی و بازیافت آشنا شدیم که تجربه بسیار خوبی بود و مقایسه ای که شد استان را در مواردی که ضعف دارد قوت ببخشیم .

وی با اشاره به هوشمند سازی حمل و نقل اتوبوس شهری بیان کرد : ما خیلی راحت می‌توانیم فاصله مان را با شهر های بزرگ مثل مشهد کمتر کنیم که زیر ساخت‌ های آن وجود دارد ولی همت شهرداری را می‌طلبد که در بحث اتوبوس رانی به سمت هوشمند سازی حرکت کند.

این مسئول تصریح کرد : به نظر می‌رسد که با توجه به اندازه و بزرگی شهر برنامه ریزی برای اتوبوس رانی و استفاده بهینه شهروندان از اتوبوس ها سخت خواهد بود ولی لازمه حرکت به سمت هوشمند سازی اتوبوس رانی است .

ناصحی مقدم با اشاره به وجود دو منطقه آزاد تجاری در منطقه شمال‌غرب بیان کرد: طبق جلسه ای که با روئسای شورای شهر در تبریز بیان شد و درخواستی که از معاون اول محترم ریاست جمهوری اسلامی شد این بود که شهرداری مناطق از ظرفیت مناطق آزاد برای واردات ماشین آلات مورد نیاز شهرداری استقاده کنند و همچنین مقرر شد تا زمان فصل بودجه کشور و برنامه هفتم بتوانیم سهم مناطق خود را در بودجه کشوری طلب کنیم .

تعداد اتوبوس های دانشگاه زنجان افزایش پیدا کرد

طبق کمسیون وارده به صحن علنی شورا مبنی بر افزایش تعداد اتوبوس های اختصاص یافته جهت ایاب و ذهاب دانشجویان و مراجعین به دانشگاه زنجان، با توجه به در نظر گرفتن رفاه حال دانشجویان و ایجاد آسودگی در راستای حمل و نقل، اعضای حاضر با افزایش تعداد اتوبوس ها از ۴ دستگاه به ۱۰ دستگاه اعلام موافقت کردند و به تصویب رسید .

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha