ارثی که در راه کمک به بیماران کلیوی صرف شد

وراث مرحوم حاج محمد پیرایش در اقدامی خداپسندانه یک میلیارد  و دویست میلیون تومان از ارث پدری را به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان ، خانم علوی عروس خانواده مرحومه پیرایش در اهدای مبلغ یک میلیارد و دویست تومانی وراث مرحوم پیرایش به انجمن خیریه کلیوی با اشاره به این اقدام خداپسندانه اظهار کرد: باتوجه به وجود حس خیرخواهی و حس مسئولیت اجتماعی در تمامی انسان ها و همچنین بواسطه بیماری مرحوم از ناحیه کلیوی پس از شیوع کرونا این فکر و احساس در وراث مرحوم ایجاد شد که بتوانند از این طریق اجر دنیوی و اخروی برای مرحوم داشته باشند و هم بتوانند بیماران کلیوی نیازمند از این سهم استفاده لازم را ببرند و مشکلاتشان رفع شود .

 ارثی که راه کمک به بیماران کلیوی صرف شد

وی با بیان اینکه کار خیر در جامعه و کشور ما از فرهنگی دیرینه برخوردار است و با جان مردمان ما عجین شده است افزود: ادیان الهی همواره بر دستگیری و خیررسانی به افراد آسیب پذیر و آسیب دیده تأکید فراوان داشته اند .

عروس مرحومه پیرایش طی بازدیدی که از بخش های مختلف انجمن خیریه کلیوی داشت بیان کرد : متأسفانه پیش از این با این بیماری و نحوه ابتلا و پیشگیری اطلاعات کاملی نداشتم و برای خود ابراز تأسف کردم ولی باتوجه به فعالیت های بی نظیر این خیریه در امر پیشگیری از بیماری خواهان توجه بیشتر مسئولین در بالابردن آگاهی مردم در حوزه‌ سلامت هستیم .

توفیق کار نیک بزرگترین نعمت الهی است

محمدرضا طهماسبی مدیر انجمن خیریه کلیوی استان در این دیدار با ارزشمند شمردن این اقدام نیکوکارانه وراث مرحوم پیرایش گفت: توفیق انجام کار نیک از بزرگترین نعمات الهی است که نصیب هرکسی نمی شود و اگر کسی در انجام عمل خیر اهتمام ورزد، لطف الهی شامل حال او شده است.

وی اظهارکرد: کمک های خیرین درتوسعه وتجهیزمرکزدرمانی وغربالگری کلنیک وخریددستگاه های دیالیزمرکزانجمن درجهت رفاه حال بیماران دیالیزی وکمک به پیوندبیماران واجدشرایط راه گشای این امرمقدس انسانی وحیاتی خواهدبود.

این مسئول در پایان از این تصمیم خیرخواهانه خانواده مرحوم پیرایش تقدیر کرد و یادآور شد: این حرکت ها در بین مردم نمود خوبی پیدا می کند تا هر کس به اندازه وسع خود در کمک به این موسسه خیریه برای یاری رساندن به نیازمندان، قدمی بردارد.

انتهای پیام/ نرگس بیگدلی 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha