لزوم مدیریت بهینه مصرف گاز برای جلوگیری از اعمال محدودیت واحد های صنعتی

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با افزایش مصرف بالای گاز خانگی طی ۲۴ ساعت گذشته فعالیت ۴۶۳ واحد صنعتی در این استان محدود شد که بر لزوم مدیریت صحیح مصرف گاز برای جلوگیری از این اعمال محدودیت تأکید می‌شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان ، رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به کاهش ۷ درجه ای دمای هوا طی روز گذشته اظهارکرد: با کاهش دما در این استان مصرف گاز به ۱۱ میلیون ۶۰۰ هزار مترمکعب رسید.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب مصرف گاز در استان زنجان افزایش داشته است بیان کرد: با توجه به مصرف بالای گاز خانگی در کشور و استان تأمین گاز مشترکین صنعتی و تولیدی با مشکل مواجه شده است بطوری که فعالیت ۴۶۳ واحد صنعتی در استان به دلیل افزایش مصرف گاز خانگی محدود شده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه نیاز است با همراهی مردم و صرفه جویی در استفاده از گاز طبیعی، روند مصرف در استان را کاهش دهیم افزود : بر این اساس توصیه می شود برای گذر از فصل زمستان و جلوگیری از افت فشار و قطعی احتمالی گاز اداره جات ،سازمان های دولتی و منازل لازم است با رعایت الگوی مصرف بهینه گاز (دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد ) را داشته باشند .

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha